sm 570 r fakta sökes

Och jag fick min idag!!! Den ska byggas om till gatlegal och beskitigas nästa vecka!!! Så på torsdag ska jag hämta den på riktigt!!!!

Tog lite bilder på den i butiken (dock inte så bra) :tummenupp

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    80.1 KB · Visningar: 171
WP skrev:
Och jag fick min idag!!! Den ska byggas om till gatlegal och beskitigas nästa vecka!!! Så på torsdag ska jag hämta den på riktigt!!!!

Tog lite bilder på den i butiken (dock inte så bra) :tummenupp

Får man fråga vad en sådan kostar?
Gärna mera bilder (dreglar....)

WP skrev:
87 000 tung lussenlappar!!! Inte så dyrt med tanke på allt man får till den!!! :fakta

Skriv gärna vad man får till hojen & alla spec du kan komma på.

ps. hojen ser riktigt biffig ut :skrämd ds.

Man får fabriks trimmad motor, titan helsystem+orginal (till 570 R) man får racing-kit (det som sitter på "plasten") ett kit som gör den gatlegal. 2 bakfälgar med slicks sitter på på bilderna och så får man ett rengdäck på fälg, brembo bromsar (allt ihopa handtag pump och ja allt) och lite till....

WP=)Visst faen är de råast, dom är nästan för brutala...
Jag vet inte än om jag skall regga min, men jungfruresan kommer nog ske i eftermiddag...
När beställde du din? Jag och kompisen beställde i September, många jobbiga nätter skall du veta..

/P-O!

WP skrev:
Det var det hela!!! Fan vad jag vill gasa nu!!! Men en vecka går fort NOT!!!! :mad:

Jag var ute & brappade idag :D Jävlar vad skoj det är, nu vill jag att detta väder ska fortsätta, men ack så satans otrevligt detta gruset är :skrämd men jag såg faktiskt en sopbil idag som var i full färd med att ta bort allt grus från våra motardbanor :bow :D
Vill ha fler kamrater på gatan...NU

Var och lämnade mín gammla hoj där, provade hojen en runda jag säger bara fyyy fan vad den går, drog den bara lite men det var sjukt vad den gick!!!

Komfort - Ja stenhård sadel och hård fjädring!!!
Prestanda - Yes massor av pulver i rovan :tummenupp
Ekonomi - Billigt NOT, ett stift går på 525 + moms = bra ekonomi!!
Service - Ofta, jätte ofta
Totalt - en körupplevelse utöver det vanliga!!!!! :D

CoRuS skrev:
Jag var ute & brappade idag :D Jävlar vad skoj det är, nu vill jag att detta väder ska fortsätta

Förstår dig :mad:

Fan att jag inte fick min utrustning idag. Men till nästa helg har jag säkert fått prylarna och då vet du!!!!!!!! :crash

Din Husky skall rastas ordentligt :skrämd :whip

ps, Fan va rent den gick när du drog.. :bow

Nu har jag varit ute o rastat RR !!
Den går GÖTT, jag blåste inte fullt men det finns kräm kan jag lova, jag körde ett par korta repor och gjorde därefter oljebyte.
Jag gick igenom alla grejjer och det finns hur mycket som helst till den, handtag, typ 1000 skruvar, stift, drev, plast, extra bakfjäder framfjädrar däck, ja hur många prylar som helst..
Med facit i hand kan jag säga att den var helt klart värd all väntan!

/Per-Otto, som skall ut o åka i morgon oxå...

Per-Otto skrev:
Nu har jag varit ute o rastat RR !!
Den går GÖTT, jag blåste inte fullt men det finns kräm kan jag lova, jag körde ett par korta repor och gjorde därefter oljebyte.
Jag gick igenom alla grejjer och det finns hur mycket som helst till den, handtag, typ 1000 skruvar, stift, drev, plast, extra bakfjäder framfjädrar däck, ja hur många prylar som helst..
Med facit i hand kan jag säga att den var helt klart värd all väntan!

/Per-Otto, som skall ut o åka i morgon oxå...

Hur ser det ut på inregistrerings pappret?

kW/hk/kg

:bow :bow :bow
:crash Rrrrrrrrrrrrrrrr

Har inget direkt inlägg i debatten just nu mer än att jag är lite glad för att tråden utvecklades till att innehålla så mycket porriga bilder och fakta... :)

Bidrager med en nedan att pryda skrivbordet med ( för dom som inte redan fyllt disken med 570 bilder... :rolleyes: )

Nähä... det gjorde jag inte alls... För stor! F*n

Nu då..fast kvaliteten blev lidande.. :(

Nu då :mad:

Bifogat

• husqvarna sm570r_2.jpg
    husqvarna sm570r_2.jpg
    97.4 KB · Visningar: 157
Tänkte bara meddela omvärlden om att imorgon blir jag en Husqvarna 570SMR -01 ägare! :D
Duktigt läcker hoj.

Är det ngn som har lite värdefulla tips är det välkommet. Man är ju ingen hejare på att meka mm. Jag får lära mig under resans gång. Men ju fler misstag man kan göra dessto bättre.

Är det förretsen ngn som vet ngn som kan tänkas kunna dessa hojar i trakterna runt Halmstad?

Edit: "Men ju fler misstag man kan göra dessto bättre."
eeeh, jag tror ölen börjar verka nu! :öl :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa