Smörjobb...

GSXR1100R skrev:
Kommer hem på Fredag.... förhoppningsvis.

Lite bilder då, utsikt från hotellrummet och som vanligt granne med en byggarbetsplats, skööööön stor säng, tandkräm i raklödderburk :va

ÅÅhhh tuffa bilder ta några till häftigt att se.

GSXR1100R skrev:
Vill du resa 220 dagar om året så kan jag nog fixa in dig :tummenupp
jag gör vad som helst för pengar, har ett kneg på G som ger minst 75000:- i månaden ut, men det tar nog lite för hårt på mitt trasiga knä, så det kanske inte går.

R2 skrev:
jag gör vad som helst för pengar, har ett kneg på G som ger minst 75000:- i månaden ut, men det tar nog lite för hårt på mitt trasiga knä, så det kanske inte går.

Mina knän är hela, jag kan ta det ;)

R2 skrev:

Ett arbete som ger 75 000:- ut och som man får/måste använda kroppen i, ahh GE MIG! De kan inte växa på träd!

R2 skrev:

jaa, koks paketen är väl rätt tunga?? :gnissla

Du har många eftermiddagar att jobba in så bara jobba på. Hårt ska det vara också! Sitt inte här o spama utan gör lite nytta hos kineserna nu!!!

Ehhm... jo, resjobb är ju som det bästa.. några år iaf.

GE MIG!!

och 75-balurkas-i-månaden-jobbet vad är det för någe?

Vart finner man jobb som undervattenssvetsare på oljeplattformar och liknande, har letat men finner inget

Vill bara upplysa er om att allt över 120-150 resdagar om året kan vara en ren plåga.

Lyxlirare där GSXR1100R, du har ju flera meter till arbetsplatsen. Själv fick jag bo precis breddvid en vägarbetsplats i 2 veckor :4skrika

Optimalt skrev:
Vart finner man jobb som undervattenssvetsare på oljeplattformar och liknande, har letat men finner inget

Skit lätt att hitta sånt jobb :) Åk till norge och gå in på alla varv/rederier och fråga! Funkar säkert att göra samma sak i sverige.

Otee skrev:
Vill bara upplysa er om att allt över 120-150 resdagar om året kan vara en ren plåga.

Lyxlirare där GSXR1100R, du har ju flera meter till arbetsplatsen. Själv fick jag bo precis breddvid en vägarbetsplats i 2 veckor :4skrika
Eftersom vi är i samma branch så vet du vad som gäller

1. Dom första åren så har man 500-800 timmar övertid
2. Glöm dina kompisar och allt annat
3. 75 papp i månaden är rena fantasier
4. Alkoholism & utbränd är vardagsmat
5. Måna drömmer om ett resejobb men få vågar ta det
6. Magsjuka och kriminalitet är vardagsmat
7. Man äter vad som finns att äta, ibland så får man groda i diskvatten

Trots detta så trivs jag rätt bra, va inte av-hundsjuk, prova på istället :tummenupp

GSXR1100R skrev:

Trots detta så trivs jag rätt bra, va inte av-hundsjuk, prova på istället :tummenupp

Du glömde punkt nr 8: man får ligga på rygg hela dagarna (du var ju prostituerad sa du).

GSXR1100R skrev:

Intygar och skriver under på det.

Körde resgrejen i fem år kostade mig mer än det var värt ,en bra sambo en massa vänner och allt socialt liv.
Men visst var det ett intressant jobb men man skall nog vara färdig med familjelivet innan man kör ett resjobb eller innan man påbörjat det.

Farbron *nu mera skrivbords dyrkare*

Långa farbron skrev:
Intygar och skriver under på det.

Körde resgrejen i fem år kostade mig mer än det var värt ,en bra sambo en massa vänner och allt socialt liv.
Men visst var det ett intressant jobb men man skall nog vara färdig med familjelivet innan man kör ett resjobb eller innan man påbörjat det.

Farbron *nu mera skrivbords dyrkare*
Jag har hållt på med detta sedan -86, men idag reser jag inte så mycket som förr, allt är dock relativt :rolleyes:

p.grip skrev:
Ett arbete som ger 75 000:- ut och som man får/måste använda kroppen i, ahh GE MIG! De kan inte växa på träd!

Arghh.. ni tror väl inte på vad mytomanen säger :fatta!
Han är och kommer alltid att vara i en drömvärld :tungan

R2... passa dig annars blir det pungvridsbrottning igen och då förlorar du som vanligt... :hihi

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC