Smögen - Solvikscamping 2/9

detta låter kul, jag hänger med!
dock behöver inte jag någon stuga, sover hos nån polare.

/mvh erik

Last edited:
C@rro skrev:
2376010 HaHa JonaZ jag vinner du får inte Gottis utan strid *tar på sig boxhanskarna*:tuttar
haha o jag som klämde på GOTTE TUTTARNA för bara nån timme sen..hahahhaha boxhandskar på...:)

JonaZ skrev:
2379492 haha o jag som klämde på GOTTE TUTTARNA för bara nån timme sen..hahahhaha boxhandskar på...:)

Du Antastade mig :4skrika :brynad :whip

C@rro: Jag Kommer att åka med dig..undra hur jag ska palla med böne pallen bara med mina 1,92 cm :va

1. C@rro
2. Fabbe
3. Pysch
4. Robertzon
5. Med stor sannolikhet: Paser
6.Gottis

C@rro: Jag Kommer att åka med dig..undra hur jag ska palla med böne pallen bara med mina 1,92 cm :va

lungt fast sålde kawan så de blir R1 ist

C@rro skrev:
2380249 C@rro: Jag Kommer att åka med dig..undra hur jag ska palla med böne pallen bara med mina 1,92 cm :va

lungt fast sålde kawan så de blir R1 ist

haha!! Gottis bak på en R1:a MÅTE man ju se....Hoppas du stretchar ordentilgt innan du kliver upp:D

Rasorblade skrev:
2380284 haha!! Gottis bak på en R1:a MÅTE man ju se....Hoppas du stretchar ordentilgt innan du kliver upp:D

om jag ska sitta där så kommer jag att vara i Bend over ställning resten av helgen sen ju :näsblod

Kommer aldrig gå det får Bli att köra kawa(Don Q:s) lr ta bilen någon måste ju lasta all sprit :öl

Gottis skrev:
2380706 om jag ska sitta där så kommer jag att vara i Bend over ställning resten av helgen sen ju :näsblod

Kommer aldrig gå det får Bli att köra kawa(Don Q:s) lr ta bilen någon måste ju lasta all sprit :öl

Din 600 är väl reggad, seså på med lysen å hela baletten nu :)

Johansson skrev:
2381840 Din 600 är väl reggad, seså på med lysen å hela baletten nu :)

Tar ju en helvecka att bygga ihop den nä är uteslutet efter som det blir en del bana i september plus SM/SO finalen

Jag får dessvärre dra mig ur det här kalaset efter som det blir Race för mej på Mantorp :)

sorry ni får klara er utan men..hmm undra hur det ska gå :va

Nån som orkar ha en halvinvalid där bak i goretex ställ? Allt är ju paj här! :argpådato Annars kommer jag gärna :)

Gottis skrev:
2395444 Jag får dessvärre dra mig ur det här kalaset efter som det blir Race för mej på Mantorp :)

sorry ni får klara er utan men..hmm undra hur det ska gå :va

Bra, då kan jag åka bakpå carro när hon wheelar :yoparty :rolleyes:

CBRDea skrev:
2378583 är ni i de trakterna så missa inte bärfendalsvägen, finfinj asfalt och goa kurvor!:tummenupp

Syftar du på vägen mellan Dingle och bärfendals kyrka osså vidare in vid kyrkan???

Har sommarställe en bit in efter kyrkan!!

EDIT: OJDÅ!! Monster tjejen i farfars inlogg igen!

Fabbe skrev:
2401243 Bra, då kan jag åka bakpå carro när hon wheelar :yoparty :rolleyes:

Du har väl egen hoj :tungan

Ingen risk att hon weeila med en Kille i Fjädervikts klassen :D

Blir det dåligt väder så kan vi ju flytta på det lite och kanske ha en liten samanslutning uppe hos mej lr på WCX med grillning och lite lekar

Gottis skrev:
2404086 Du har väl egen hoj :tungan

Blir det dåligt väder så kan vi ju flytta på det lite och kanske ha en liten samanslutning uppe hos mej lr på WCX med grillning och lite lekar

Om hon gömmer undan sitt hår o jag fixar lite blonda exatensions så kan det se bra ut iaf :rolleyes:

Gottis skrev:
2404086 Du har väl egen hoj :tungan

Kan vi ta det hos dig/wcx ? BLir säkert större intresse då..

Back