Smögen - Solvikscamping 2/9

fan GOTTAN du kan få åka på min vackra kawa så slipper du åka halveffekts hoj dvs.600cc
hahahaha

JonaZ skrev:
2375455 fan GOTTAN du kan få åka på min vackra kawa så slipper du åka halveffekts hoj dvs.600cc
hahahaha

Va får jag lov att åka Touring hoj...

va är det här erbjudan haglar över Gottis men c@rro har ännu det bästa om jag inte kan ta Plysch hoj..tänk att få trycka mina tuttar imot hennes rygg :näsblod

Jag är ganska ny här? , brukar ni vara ute å åka ihop i kungälv?

Gottis skrev:
2375555 Va får jag lov att åka Touring hoj...

va är det här erbjudan haglar över Gottis men c@rro har ännu det bästa om jag inte kan ta Plysch hoj..tänk att få trycka mina tuttar imot hennes rygg :näsblod
mmmmmm gottetuttarna e fina...hahahahhahahahahaha
ta på dig PIMP dräkten så drar vi Gottis....touring hoj is da SHIT tänk på det...hahahahahha

JonaZ skrev:
2375589 mmmmmm gottetuttarna e fina...hahahahhahahahahaha
ta på dig PIMP dräkten så drar vi Gottis....touring hoj is da SHIT tänk på det...hahahahahha

the pimp suit is´ta shit :D :D

Homsen skrev:
2375574 Jag är ganska ny här? , brukar ni vara ute å åka ihop i kungälv?

Vi åker lite varstans runtom göteborg. Oftast söder ut skulle jag tippa på. Kolla ståra körtråden & Motardtråden..

:backontop nu grabbar!

Så, då har man äntligen skaffat hoj! :)
Nu när man har hoj då måste man passa på och lära känna lite folk.
Jag är rätt ny här och kör mest ensam så detta är perfekt tillfälle för att lära känna lite nya människor med samma intressen.
Undrar bara vad som händer om vädret är som det har varit dem senaste dagarna, alltså regn och åska?

C@rro skrev:
2376348 Nu har vi bestamt (jag och muggen) att det blir http://www.solvikscamping.se/sindex.htm den 2/9 så bara att anmäla intresse

Mitt namn står kvar på listan :tummenupp

emmigirl skrev:
2376823 Så, då har man äntligen skaffat hoj! :)
Jag är rätt ny här och kör mest ensam så detta är perfekt tillfälle för att lära känna lite nya människor med samma intressen.
Undrar bara vad som händer om vädret är som det har varit dem senaste dagarna, alltså regn och åska?

Välkommen!

Jag hänger alltid med på en vända om bara vädret tillåter det :squid
(om jag bara får tummen ur och bes hojen innan torsdag)

Last edited:
emmigirl skrev:
2376823 Så, då har man äntligen skaffat hoj! :)
Absolut i värsta fall får man väl ta bilen men skall väl förhoppningsvis inte behövas

1. C@rro
2. Fabbe
3. Pysch
4. Robertzon :)
5. Med stor sannolikhet: Paser :tummenupp

Back