små öron

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
någon mer än jag som har små öron.. ?

mitt problem är att när jag kör mc och har hörlurar sånna man sätter i örat så får jag SKIT ont efter 10min någon som har samma problem eller någon som har hittat några små lurar?? :notme

Plocka ut lurarna så kör du bättre. Musik är ett distraktionsmoment som motorcyklister inte behöver.

Sony har ett par små lurar som är mjuka ungefär som hörselproppar för musiker. Håller dock med om att som motorcyklist kan man vara utan musik i öronen.

Jag brukar sjunga för mig själv istället - i takt med dunket från motorn :D

TomK skrev:
Jag brukar sjunga för mig själv istället - i takt med dunket från motorn :D

Nog för att jag brukar sitta och lalla innemellanåt men till takten från motorn...........Om man skulle prova kanske, Hmmmmm 4 cyllar på trettontusen varv. Toydolls? :D

DumDum skrev:
Nog för att jag brukar sitta och lalla innemellanåt men till takten från motorn...........Om man skulle prova kanske, Hmmmmm 4 cyllar på trettontusen varv. Toydolls? :D

Det var en liten vits där - min går nämligen i fyrtakt :p

Min motorcykel låter nästan ingenting så mig kvittar det vad jag stoppar i öronen.
Sen när jag skaffar V-twin då är det inte snack om någon musik i öronen. Då vill man höra det underbara ljudet.

Sjunga kan man också göra. Speciellt när man har tråkigt. Man trycker in Intercom knappen o sjunger för handledarna. Om dom uppskattar det eller ej vågar jag inte svara på. Misstänker att det lutar åt nej hållet. jag sjunger som en kratta.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back