Araikaj
Våga Vara Snäll
Kan jag montera ett slip on från tex en gsxr 600 på en dl 650 v-strom? De slip on på marknaden som är gjorda för v-stromen kostar 3500 kr och uppåt. Jag tänkte gå lågbudget då jag bara vill få höra twinljudet.
Kan jag svetsa på vilket slipon som helst tro, eller kan det vara skadligt för motorn? Tänkte öppna luftburken samtidigt.
Vad säger ni kunniga i frågan?
Kan jag svetsa på vilket slipon som helst tro, eller kan det vara skadligt för motorn? Tänkte öppna luftburken samtidigt.
Vad säger ni kunniga i frågan?