imaster
Bah
Finns det några sådana med dubbla pipor eller måste man behålla originalblåsen för att få ha kvar de dubbla? Har bara hittat singelpipor och det vill jag ju inte ha...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det några sådana med dubbla pipor eller måste man behålla originalblåsen för att få ha kvar de dubbla? Har bara hittat singelpipor och det vill jag ju inte ha...
Eller så lägger du ett bud på denna från Ebay.de!
http://cgi.ebay.de/KTM-Auspuffanlag...3QQihZ014QQcategoryZ49775QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ringde till karlströms och frågade vad enbart rören utan dämpare skulle gå på?
Närmare 4000:- för enbart rören sen tillkommer dämparna!![]()
Fick tag i kompl rören för 1300:- och dämparna för 1500:- på Ebay.de![]()
Jag ska modda enligt denna tråd sen! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=132732
Det där är ju originaldämpare på eBay...
Var ute efter Akra eller Leovince t.ex. så jag får kolla runt lite, billigt lär det ju inte vara...![]()
Det där är ju originaldämpare på eBay...
Var ute efter Akra eller Leovince t.ex. så jag får kolla runt lite, billigt lär det ju inte vara...![]()
Suck!!Somliga är lata att göra nåt själva så då får plånboken lida istället!
http://cgi.ebay.de/LeoVince-Auspuff...ryZ49775QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Nja kommer du undan billigare än det här?
Visst må jag vara lat men efter att ha grävt runt på eBay i en vecka utan att hitta annat än singeldämpare så tänkte jag fråga om nån vet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har tillgång till verkstad och verktygen som behövs för att bygga om dämparna och tycker att det finns snyggare rör än orignal som jag hellre lägger pengar på - original har jag redan.![]()
Tack för länken, det var sånt jag var ute efter!![]()
He he det enda jag har tillgång till är min 6 kvm förråd, med lite vilja går allt!![]()
Zimo har bra priser på Leo men skicka ett mail till www.bikeandcarparts.de och fråga om de kan matcha priset som Zimo har. Engelska funkar utmärkt och maken till snabb lev hem till dörren får man leta efterTror det tog 5 arbetsdagar att få hem det efter att betalningen gått igenom. Köpte leo därifrån till min gamle yamaha och var mer än nöjd med både pris och kvalitén på dämparna
2500:- billigare än i Sverige inkl frakt är inte så pjåkigt!
Maila till dom dom och ange vilken modell du har, så får du en pris lista på deras grejjer, burkarna finns i, alu, titan, och kolfiber. Jag gav 4100:- För 2 burkar i Titan, inklusive tull o frakt. (Titta i mitt garage för bilder!)
Maila till dom dom och ange vilken modell du har, så får du en pris lista på deras grejjer, burkarna finns i, alu, titan, och kolfiber. Jag gav 4100:- För 2 burkar i Titan, inklusive tull o frakt. (Titta i mitt garage för bilder!)
Hur är ljudet och effekten på dom?
Jag är kanon nöjd med ljudet och effekt ökningen!!![]()
Men "finnishen" på dämparna var lite sämre än väntat, då tänker jag på det gjutna delen bak. Var lite dålig finnish på det.
Vad är Zimo förresten?![]()
Köper man direkt från tillverkaren?
Handlaren som Gnutten länkade till några inlägg upp i ebay länken![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |