Slingerbulten?

Status
Ej öppen för fler svar.
Cylister kunde man dock undvara

Det lär ju ta ca 3 timmar att få av henne stället åxå, särskilt om det varit varmt o svettigt ute.

Om det är customkärringar då....den bilden vill jag inte ska bränna fast sig på min näthinna...BagInBox..men såna finns ju oxå på Bulten. Där finns något för alla smaker !

Kaggarna är välö Vulcan klubben ?

Jo jag kollade som sagt aldrig datumet men konstigt nog var det en av dom första trådarna som kom upp i listan. Lite konstigt då vägen är så poppis...... :)

Jag körde Bogesundsvägen första gången för 20 år sedan på en stelbent HD-chopper och har gjort det MÅNGA gånger sedan dess på flera typer av hojar. Har polare som håller till på Tenö och Söderby. Och jag har vanligtvis inte haft några problem att hålla andra hojar bakom mig. Men den är inte lika rolig att köra nu sedan några år tillbaka och som du säger så har den blivit överbefolkad...... :gråta

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=3806241

First rule of The bulten is not to talk about the bulten..

The second rule of The bulten is not to talk about the bulten..

:)

Tycker ni att Slingerbulten är en dunderslingrig väg som kan köras på 5 minuter??? Att Stelviopasset eller Trollstigen är tillräckligt kurviga???

Jösses grabbar! Då har ni inte kört redigt slingriga vägar!

Yttra er först när ni har kört Transfagarasan Highway, i Transsylvanien i Rumänien!!!
DET är en slingrig väg med hårnålsskarpa kurvor på hög höjd och där säkerhetsräcken är antingen skadade eller lyser helt med sin frånvaro. Ett enda misstag är förenat med döden.
Som grädden på moset så finns det en markant risk/chans att man dessutom stöter på vilda björnar och vargar eller att man av misstag råkar köra rätt över deras spillning och riskerar att halka av vägen.... och fortsätta färden nerför branten mot en säker död!!! Transsylvanien är Europas björn- och vargtätaste område! Och som ytterligare bonus så är det ALLTID risk för s k landslides... gigantiska klippblock kan när som helst rasa ner från bergen och ner på vägen.

En fantastisk F1-bana på hög höjd, uppemot 2000 m! En slingrig väg som jag rekommenderar. Mycket nöje under ett par tre timmar! :tummenupp:)

Den körde jag för drygt 2 år sedan... och jag är tjej!:arsele

Hepp!!! :rock

ja säkert en skitkul väg att bomba på baserat på din beskrivning, men nu är det ju inte så att varenda en av de bultenbombare i ståckholm får eller tar den möjligheten att bomba vägsträckan där greve dracula kan poppa upp på.
Tycker ni att Slingerbulten är en dunderslingrig väg som kan köras på 5 minuter??? Att Stelviopasset eller Trollstigen är tillräckligt kurviga???

Yttra er först när ni har kört Transfagarasan Highway, i Transsylvanien i Rumänien!!!
DET är en slingrig väg med hårnålsskarpa kurvor på hög höjd och där säkerhetsräcken är antingen skadade eller lyser helt med sin frånvaro. Ett enda misstag är förenat med döden.
Som grädden på moset så finns det en markant risk/chans att man dessutom stöter på vilda björnar och vargar eller att man av misstag råkar köra rätt över deras spillning och riskerar att halka av vägen.... och fortsätta färden nerför branten mot en säker död!!! Transsylvanien är Europas björn- och vargtätaste område! Och som ytterligare bonus så är det ALLTID risk för s k landslides... gigantiska klippblock kan när som helst rasa ner från bergen och ner på vägen.

En fantastisk F1-bana på hög höjd, uppemot 2000 m! En slingrig väg som jag rekommenderar. Mycket nöje under ett par tre timmar! :tummenupp:)

Tycker ni att Slingerbulten är en dunderslingrig väg som kan köras på 5 minuter???

ivan_drago.jpg

Jösses, känner igen det där från min barndom, men då lät det mer - min pappa är mycket starkare än din.

He he he... och här märks det tydligt att vissa snubbars självförtroende fick sig en ordentlig törn nu!

Oroa er inte... jag är van att se sånt...

:D:D:D:D

:rock

He he he... och här märks det tydligt att vissa snubbars självförtroende fick sig en ordentlig törn nu!

Oroa er inte... jag är van att se sånt...

:D:D:D:D

:rock

kul att du varit i transylvaninen och smekt kurvor, men att det skulle rubba några egon här i svedala tvivlar jag starkt på.

De flesta av er hade backat för en sån resa... ni hade aldrig i helvete klarat av att köra där... ej heller hade ni klarat av att köra med en sporthoj på övriga skitvägar!

Så fortsätt ni att skryta om Slingerbulten och hur fort ni kan köra där! DET är i mina ögon ingen utmaning alls!!!

Apropå jämlikhet! Den jämlikheten som man påstår ska finnas i vårt samhälle här i Sverige är ingenting jämfört med Kazakhstan, Mongoliet m fl länder. DÄR, i dessa länder, är t o m tjejerna bättre på att köra både hoj och mecka motorer!!!

:lol

De flesta av er hade backat för en sån resa... ni hade aldrig i helvete klarat av att köra där... ej heller hade ni klarat av att köra med en sporthoj på övriga skitvägar!

Så fortsätt ni att skryta om Slingerbulten och hur fort ni kan köra där! DET är i mina ögon ingen utmaning alls!!!

Apropå jämlikhet! Den jämlikheten som man påstår ska finnas i vårt samhälle här i Sverige är ingenting jämfört med Kazakhstan, Mongoliet m fl länder. DÄR, i dessa länder, är t o m tjejerna bättre på att köra både hoj och mecka motorer!!!

,
Duktig flicka!

troll.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden