Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vid vilken av de där "andra - roligare vägar" kring Sthlm kan man träffa på cheyer som inte har något alls under ett rejsställ? Blev flashad av en idag igen !
Bulten är ju bäst !
Han kanske menar sin mammaMicke™;5640638 skrev:kanske mest beror på att det är din egen chey. kan stoppa ner min sambo i ett ställ utan nåt under också och bli flashad av henne. Bara löjligt.
Han kanske menar sin mamma![]()
Micke™;5640620 skrev:Ett rätt bra tips innan ni gör eran bombarrepa, dra ett varv för att kolla in status på den. Det blir mindre överraskningar då![]()
Köra hoj när det regnar är som att dyka i Sverige.Rätt onödigt men man gör det ibland för att hålla sig i form...
Jag har tävlat i geggig svensk enduro. PunGt. Regn gör inte en GS på asfalt till äventyr.![]()
Och för att det finns ca 2500 registrerade vrak plus många till som det är rätt cool att dyka på.
Och för att det finns ca 2500 registrerade vrak plus många till som det är rätt cool att dyka på.
Merparten av dom kan man lättast dyka på vid halv 3 strax innan stängning och sista beställningen är gjord![]()
Jag älskar Bulten. Det finns inget bättre än att klippa nån stackars kromsläde eller övningslörare i 200+ och sen vänta på deras sura blickar på Rosenhill. Det är fan livskvalitet
Att slököra på bulten är fan helt fel. Bulten är bäst i bombtempo, så är det bara.
Bra att folk använder sökfunktionen, men detta måste väl ändå vara nytt SH-rekord i bumpning av gammal tråd...?
Bulten är en av de bästa vägarna söder om stan, men den lider av precis samma sak som Bogesundsvägen - överbefolkning...Så om du tvunget måste vistas på Bulten med en äventyrshoj så är det bra att du gör det i regn och mörker. För om det är sol på lördag så får du fan se till att hålla dig undan...
+1! Synd att man inte får med dykbagen och flaskan på hojen. DET hade varit trevligt! Får tjacka knarr med holk..... Finns det några vrak i Lilla eller Stora Skogssjön, tro? Då kan man ju kombinera Bulten med lite dykning. Och paradoxalt nog är ju faktiskt Slingerbulten även en fisk ur arten bultfiskar..... Den kanske finns i sjöarna där i krokarna.....![]()
Nej ärligt. Dyka i Sverige suger ...kanske åland då, men annars är det inte mycket att hänga i julgranen. Hoja i regn är precis så...meckigt, mans ka ha mycket skit på sig, man ser kasst, det är kallt och man kan göra sig illa utan att ens göra något allvarligare misstag. Ska man fortsätta på metaforen...Bulten är Sthlms BlueHole...
Nej ärligt. Dyka i Sverige suger ...kanske åland då, men annars är det inte mycket att hänga i julgranen. Hoja i regn är precis så...meckigt, mans ka ha mycket skit på sig, man ser kasst, det är kallt och man kan göra sig illa utan att ens göra något allvarligare misstag. Ska man fortsätta på metaforen...Bulten är Sthlms BlueHole...
Bulten handlar inte bara om körning, det är mest en social grej så enkelt är det. Körde igår...soppatorsk strax innan fotokurvan. Två grabbs stannar, skjutsar mig till fiket..fixar pet flaskor och så tbx till knarren...Stämningen är supernajs, folk som verkligen har MC gemensamt träffas där och så kör man och det går faktiskt att göra det rätt utmanande.
De som bombar - de bombar, men så länge de vet vad de gör är det ok. Det är ju en kalkylerad risk så vad som helst kan hända och vi andra som inte bombar räknar med det (utgår jag ifrån). Jag är en 46 årig tvåbarnsfarsa men jag trivs där ändå, det är rätt många väldigt olika människor där. Bulten är najs !
Micke™;5640647 skrev:oavsett vad så är det inte det minsta imponerande.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |