Slingerbulten på SUB 5!!! (FILM)

DaGaz skrev:
Justering: Jag har precis kontrollerat mitt ur (gjort en recalibrator för omdrevning). Har kört en känd frekvens mot mätaren och kontrollerat resultatet noga. Hastighetsmätaren (& därmed trippen) visar mellan 9 och 12% fel över området jag tog 12 punkter över denna skala. :fakta

Det visste man ju innan även om man inte var helt säker.. vad som var mer överraskande var att RPM klockan visade också härrans massa fel. 11300 på min klocka är 10000 i verkligheten (!) :rolleyes:

Asså.... att folk hakar upp sig på hastighetsmätaren.... ????? E inte det lite skrattretande?

Skulle man vilja visa en hög hastighet och fake'a en film så e det bara att låna Mattis hoj... Då kan man köra 97 och den visar 312 :D

Jaja... som sagt.... är det nån som tvivlar så e jag beredd att sätta stålars ;)

orka_matte skrev:
Finns dom andra vändorna att ladda hem nån stans? :yoparty

Bara från min dator..... Osså har jag skickat till Raketbönan förstås... Vill ju att hon ska tycka att jag och mina polare e en Rough'a Boyz ;)

RoLLER skrev:
Bara från min dator..... Osså har jag skickat till Raketbönan förstås... Vill ju att hon ska tycka att jag och mina polare e en Rough'a Boyz ;)

Du kan väl impa lite på mig med :tungan jag vill ju också se hur balla dina polare e :yoparty

RoLLER skrev:
Asså.... att folk hakar upp sig på hastighetsmätaren.... ????? E inte det lite skrattretande?

Skulle man vilja visa en hög hastighet och fake'a en film så e det bara att låna Mattis hoj... Då kan man köra 97 och den visar 312 :D

Jaja... som sagt.... är det nån som tvivlar så e jag beredd att sätta stålars ;)

Men asså lugn & fin.. det gick sjukt fort - kollade nu precis -- fy faan :D . Bara poängterade att en orginal tripp & hastighetsmätare visar typ 9-12% fel.

Tiden på filmen och dess äkthet betvivlar jag inte en sekund -- det vore ju att påstå att ni ljuger och kör med falskspel, det tror jag altså inte.

Enligt säkra källor så är ALLA RoLLERs filmer uppspeedade, dessutom så är han en myt som inte finns, han kan inte slanga och på bana lägger han omkull sig i pga för låg styrfart.

Till sist så träffar han väl nåt funtimmer igen och försvinner ifrån oss för evigt.

:tungan

GSXR1100R skrev:
Enligt säkra källor så är ALLA RoLLERs filmer uppspeedade, dessutom så är han en myt som inte finns, han kan inte slanga och på bana lägger han omkull sig i pga för låg styrfart.

Till sist så träffar han väl nåt funtimmer igen och försvinner ifrån oss för evigt.

:tungan

:D :D :D

Jag hoppas att du har rätt.... Iaf på den sista punkten.... :kär Här kan man ju inte sitta dag och natt och kasta bort sitt liv..... :huvet

har kollat på filmen nu......
God damn va fort det går.....samtidigt blev jag fan lite rädd, tänk om man får bakhjulssläpp i en kurva o brakar rätt in i skogen, fy faaaan.

Ta det lugnt nu fan innan nåt allvarligt händer killar.

//R

Jävlarimej, det går inte långsamt i alla fall. :3freak

Roller: Upp med tillbakavägen - NU!

/Puts-grabben med det äkta sämskskinnet (m.a.o. det som inte var syntetiskt, Mattias) ;)

varför ska alla ha sånna tråkiga kameror på tanken? det är ju ingen kännsla i det ju... ähh... hjälmkamera äger, nu ska ja gå o råna fluppen så ja kan inhandla! sen ska ni få se på tider... hahahah.. ska banne mig köra 50 mitt i stan o sånt me! :yoparty

Ravetrancer skrev:
har kollat på filmen nu......
God damn va fort det går.....samtidigt blev jag fan lite rädd, tänk om man får bakhjulssläpp i en kurva o brakar rätt in i skogen, fy faaaan.

Ta det lugnt nu fan innan nåt allvarligt händer killar.

//R
Bra jobbat.. Trodde inte det var möjligt... Att få in så många svordommar i ett och samma inlägg. På bara två meningar. Blir nog svårslaget :yoparty

Asylum_Nakaza skrev:
varför ska alla ha sånna tråkiga kameror på tanken? det är ju ingen kännsla i det ju... ähh... hjälmkamera äger...

Håller med.... Du ser mitt kontonummer nedan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT