orka_matte
Ny medlem
RoLLER skrev:Vill ni se när det går fort oxå ?
Finns dom andra vändorna att ladda hem nån stans?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:Vill ni se när det går fort oxå ?
DaGaz skrev:Justering: Jag har precis kontrollerat mitt ur (gjort en recalibrator för omdrevning). Har kört en känd frekvens mot mätaren och kontrollerat resultatet noga. Hastighetsmätaren (& därmed trippen) visar mellan 9 och 12% fel över området jag tog 12 punkter över denna skala.![]()
Det visste man ju innan även om man inte var helt säker.. vad som var mer överraskande var att RPM klockan visade också härrans massa fel. 11300 på min klocka är 10000 i verkligheten (!)![]()
orka_matte skrev:Finns dom andra vändorna att ladda hem nån stans?![]()
RoLLER skrev:Bara från min dator..... Osså har jag skickat till Raketbönan förstås... Vill ju att hon ska tycka att jag och mina polare e en Rough'a Boyz![]()
RoLLER skrev:Asså.... att folk hakar upp sig på hastighetsmätaren.... ????? E inte det lite skrattretande?
Skulle man vilja visa en hög hastighet och fake'a en film så e det bara att låna Mattis hoj... Då kan man köra 97 och den visar 312
Jaja... som sagt.... är det nån som tvivlar så e jag beredd att sätta stålars![]()
CayLe skrev:Roller, upp med filmen från tillbakavägen, dvs från det rätta hållet![]()
GSXR1100R skrev:Enligt säkra källor så är ALLA RoLLERs filmer uppspeedade, dessutom så är han en myt som inte finns, han kan inte slanga och på bana lägger han omkull sig i pga för låg styrfart.
Till sist så träffar han väl nåt funtimmer igen och försvinner ifrån oss för evigt.
![]()
Bra jobbat.. Trodde inte det var möjligt... Att få in så många svordommar i ett och samma inlägg. På bara två meningar. Blir nog svårslagetRavetrancer skrev:har kollat på filmen nu......
God damn va fort det går.....samtidigt blev jag fan lite rädd, tänk om man får bakhjulssläpp i en kurva o brakar rätt in i skogen, fy faaaan.
Ta det lugnt nu fan innan nåt allvarligt händer killar.
//R
Asylum_Nakaza skrev:varför ska alla ha sånna tråkiga kameror på tanken? det är ju ingen kännsla i det ju... ähh... hjälmkamera äger...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |