Slingerbulten på SUB 5!!! (FILM)

Vi får nog sluta kalla anjas hoj för gayhojen... Tjejhojen kan vi kalla den. Det är ju sjukt roligt att åka ifrån folk när man kör en lila/rosa hoj med kissekatt på framstänkan.

När jag blir rik (får anställning, that is) ska jag köpa ett bättre lämpat vapen, då JÄVLAR!!! ;)

Dags för en spegel....15kb/s e inte mycket....orkar inte vänta 2 timmar för att se på lite rekordfösök. :3freak

Hmm... Kan vi inte bestämma att Spielberg och Co endast håller till på Bulten och Bogesundsvägen... På så sätt kan man ju planera sin körning och undvika att bli statist, eller rent utav "best supporting actor", i nästa splatterfilm :död ..det är inte fråga om OM, utan det är frågan om när hetsjakten på dessa vägar får fatal utgång :( .

/T

TSRD skrev:
Hmm... Kan vi inte bestämma att Spielberg och Co endast håller till på Bulten och Bogesundsvägen... ....erfilm :död ..det är inte fråga om OM, utan det är frågan om när hetsjakten på dessa vägar får fatal utgång :( .

/T

De som gillar att köra fort på SB gör nog det vare sig det filmas eller inte!

Du har dock en viktig poäng - hetsjakter är farliga.

Men i slutändan väljer man själv hur man vill köra eller låta sig påverkas av filmer o dylikt

Säga vad man vill......va jävligt snabbt o snyggt kört....Wish I could...men e fegis...

Men Mattias ska lära mig o uiiila efter de ska jag köra SB på slangen på 4.30....... :yoparty

:fyllisar eller så kan ja bara fortsätta o drömma....

GSXR1100R skrev:
För i helvete RoLLer.... tejpa micken så slipper du bruset

Okie.... jag har aldrig vetat hur fan jag ska lösa det där..... Ska göra det nästa ggn. Tack för tipset!!!

Jas-95 skrev:
Det är inte så att ni har tejpat över hastighetsmätaren bara för att kunna speeda upp filmen ett snäpp?

Nej. Egentligen så är den förtejpad för att folk INTE ska tro att den e fejkad. För den visar för lite.

Jas-95 skrev:
Det kan inte vara möjligt att ta 5 sek på så kort sträcka!

Är det en fråga eller är du säker på det?

Jas-95 skrev:
Mattias får desutom några ofrivilliga "wheelningar" under sin repa Dan får inte en enda?

Vad är det som säger att dom är ofrivilliga? Det märks klart och tydligt att dom är frivillga tycker jag. Det kanske e svårt att se om man inte e van att köra bulten iofs. Så det klandrar jag dig inte för. Men det ju ju lite smådumt att säga att dom ofrivilliga när dom faktiskt är frivilliga.

Jas-95 skrev:
Nä RoLLER jag tror det är fejk!

Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?

No1 skrev:
Hhhmmm...

Skitenkelt att lösa, köp en sepparat MIC, snurra in den i en strumpa, ta sedan silvertejp och tejpa precis ett lager runt strumpan...

Lägg sedan detta paket under sadeln och vipps så har du ett perfekt ljud... ;)

Pris för en vettig & billig MIC runt 300kr...

No1...

Jag tjackade en Sony intervju mic... såndär mygga för ca 500 balubas. Jag stoppade ner den i kutsen men det distade helvetet asså!!!!

Jag har dock inte testat att sätta en strumpa runt. Det kan kanske göra susen och reducera brusen :D

Det där med silvertejpen där.... Intervjumicens öppning är ju uppåt. Sen har jag en lite större mic som man kan fästa på själva kameran med grymt mycket bättre ljud i. Den har micöppningarna åt sidan. Ska man tejpa ÖVER micöppninen? Det kanske e ett måste med tanke på hur djävligt det låter...

Jag måste dra till onoff eller nåt liknande för att tjacka en förlängningssladd så jag kan ha den bra micen i kutsen. Nu funkar det bara med intervjumicen som e i mono oxå... vilket iofs inte e ett probb förutom att den bara spelar in på en kanal så man måste editera ljudspåret i efterhand.

No1 skrev:
Hållerpå att ladda ned denna "tröga sörja" ;) och undrar vilken VERKLIG TID som det sägs att denna repa körs på!!??

No1...

Du ser det i slutet på filmen ;) Nån överaskning måste det väl vara :D

Fast det går ännu fortare på hemvägen.... Pallade inte lägga upp det bara för jag ville avvakta och se hur reaktionen på filmen skulle bli....

Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?[/QUOTE]

Jag sätter också en tusenlapp.. Jas-95 nu kan du tjäna 2000:- Sugen?

Last edited:
Kan inte jag och SpeedAbuser få lite creds för att vi dök upp och tvättade era kåpglas och visir? :rolleyes:

Ett särskilt tack till CayLe och SpeedAbuser för all hjälp. Plus att vi fick vara så nära den feta beemern.

Varför skulle dom förnedra sig genom att fuska?
Är det bara avundsjuka som spirar?
Lägger dom ner sån energi på att filma o greja, och dessutom är kända för att köra bra och fort.. vad är då meningen med att speeda upp filmer..
Avundsjuka klär er inte..
:banana

CayLe skrev:
Kan inte jag och SpeedAbuser få lite creds för att vi dök upp och tvättade era kåpglas och visir? :rolleyes:

Aha.... var det du? Det visste jag inte! Tack för depå assistansen :D :D :D

Dessutom har du ju feta server resurser och krejjer oxå! Weeeeha!! Big powwow till dig....!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT