Kenny_kx
På Tjuvjakt
Tyvärr så slutar många i diket när dom försöker åka fortare än vad dom kan..![]()
![]()
Ja .. det är ju trist och jävligt dumt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr så slutar många i diket när dom försöker åka fortare än vad dom kan..![]()
![]()
Ja, å glöm inte "linjeförskjutningen"......Ja jävlar. I början blev man lite sne på honom men nu känner man liksom att man saknar honom. Throttle Control![]()
Den där bulten verkar va en heeeeeelt galen väg,skulle dö DiReCkT om ja körde där![]()
![]()
Den där bulten verkar va en heeeeeelt galen väg,skulle dö DiReCkT om ja körde där![]()
![]()
reflexväst
Jo *jag* hälsar!!! Men det är fan ingen som hälsar tillbaka!Kenny_kx
här hemma är det tvärtom men jag hejar såklart på dom ifall dom slänger ut hande, har även upptäckt att offroad förare hejar alldrig, är det för att dom ser sig tillhöra moppe-segmentet?![]()
Jo fast det är lite genomskinligt att man klarar av att släppa styret när jag kommer på min Trajja.Vettefan men det där med att hälsa är overkill, man har ju handkontrollerade reglage, fullt upp med allt sånt när man brassarTill råga på allt skall man hålla sig kvar på moppan..
Vettefan men det där med att hälsa är overkill, man har ju handkontrollerade reglage, fullt upp med allt sånt när man brassarTill råga på allt skall man hålla sig kvar på moppan..
fast när du gasar har du ju vänster hand ledig och när du bromsar har du ju höger hand ledigDet går alldeles utmärkt med knäskrap och bara ha en hand på styret eller en hård inbromsning med bara en hand.
Stompgrips hjälper o sen övning!![]()
Medveten om dethar posörbilder med enhands knäskrap, kirrar brudar som fan med dom, har även stompgrips
men hur gör man när man gasar helvet? crossväxlar ni? OM man möter en brud så kan man ju ge fan i växla och vinka lite
Ni vet lite dåligt med hojjbrudar här uppe
![]()
när du bromsar har du ju höger hand ledigDet går alldeles utmärkt att göra en hård inbromsning med bara en hand.
Stompgrips hjälper o sen övning!![]()
En sådan där kawasaki med broms på vänstersidan kommer jag inte våga prova.![]()
Medveten om dethar posörbilder med enhands knäskrap, kirrar brudar som fan med dom, har även stompgrips
men hur gör man när man gasar helvet? crossväxlar ni? OM man möter en brud så kan man ju ge fan i växla och vinka lite
Ni vet lite dåligt med hojjbrudar här uppe
![]()
För en nyinflyttad... Hur hittar man till bulten?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |