Hej.
Köpte en hoj i dagarna och upptäckte idag att överkanten på kedjan ligger an mot.. ja, nån motorkåpa kanske.
Det har tom blivit ett spår i kåpan efter kedjan.
Vet inte om den spänns när jag kör har bara kollat stillaståendes.
Någon som har nån synpunkt? Måste kedjan sträckas, eller är det fullt normalt?
Bifogar 2 bilder, hoppas Ni ser vad jag menar.
Köpte en hoj i dagarna och upptäckte idag att överkanten på kedjan ligger an mot.. ja, nån motorkåpa kanske.
Det har tom blivit ett spår i kåpan efter kedjan.
Vet inte om den spänns när jag kör har bara kollat stillaståendes.
Någon som har nån synpunkt? Måste kedjan sträckas, eller är det fullt normalt?
Bifogar 2 bilder, hoppas Ni ser vad jag menar.