Har sökt på google men inget funnit. Har ej hittat ngt här.
Är det någon som har en bild på hur slangar etc ska sitta precis under tanken??
Är ju ett par triljoner grejer man ska hålla reda på.
MKT TACKSAM FÖR BILD! Måste ju hinna va med på onsdagskörningen ikväll!
Mvh
Den går segt som fan. Undrar om jag kopplat slangarna från luftburken rätt. En går ju direkt ned, syns tydligt när man tittar på de. Men sen, om man har hojen framför sig å lysena framåt, sitter en svart "behållare) till vänster, som är fastsatt i luftburken med en lite skruv. Från denna går två slangar. Hur ska de kopplas???
Mvh
Är det någon som har en bild på hur slangar etc ska sitta precis under tanken??
Är ju ett par triljoner grejer man ska hålla reda på.
MKT TACKSAM FÖR BILD! Måste ju hinna va med på onsdagskörningen ikväll!
Mvh
Wonderboy skrev:2362857Har sökt på google men inget funnit. Har ej hittat ngt här.
Är det någon som har en bild på hur slangar etc ska sitta precis under tanken??
Är ju ett par triljoner grejer man ska hålla reda på.
MKT TACKSAM FÖR BILD! Måste ju hinna va med på onsdagskörningen ikväll!![]()
Mvh
Den går segt som fan. Undrar om jag kopplat slangarna från luftburken rätt. En går ju direkt ned, syns tydligt när man tittar på de. Men sen, om man har hojen framför sig å lysena framåt, sitter en svart "behållare) till vänster, som är fastsatt i luftburken med en lite skruv. Från denna går två slangar. Hur ska de kopplas???
Mvh
Last edited:
