smacker
Skiter mest i de...
ozeo skrev:du kanske ska sluta med sånt då![]()
![]()
He he... Never! Men man skulle kanske skaffa sig ett par puckar & körskolekit så hojen överlever mer än en vecka åt gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ozeo skrev:du kanske ska sluta med sånt då![]()
![]()
smacker skrev:He he... Never! Men man skulle kanske skaffa sig ett par puckar & körskolekit så hojen överlever mer än en vecka åt gången.![]()
ozeo skrev:japp..skaffa bur eller puckar eller sluta![]()

Jag reagerar likadant, vi får ut och öva öva övawonderwizard skrev:Jag får hjärnsläpp när jag försöker slanga ståendes, blir rädd & slår av direkt.
eller kommer inte upp alls..
det går ju hur bra som helst sittandes, är det fler som har liknande problem ?
är det svårare att slanga stående ?
varför vill jag då slanga stående ? jo, man ser ju fan så mycket bättre,
inbillar mig att det måste vara enklare att byta riktning ståendes. dvs om jag kommer snett, så är det lättare att korrigera ståendes. Har jag fel ?
sedan ser det ju rätt cool ut![]()
har du några tips om hur jag ska komma vidare med detta ?
// Henke
.wippe skrev:Crosstyre funkar visst bra rigge........![]()

smacker skrev:Undras vad IF säger nu då....![]()
Red skrev:Prova istället att sätta vänster fot på pasagerarfotpinnen och ha kvar högra
på fotpinnen så du kan bromsa ner den om du måste.
Lite mera OT.Långa farbron skrev:Lite OT.
Rigge hade inte du en "militär" hoj ,matt grön ?
Var det en fireblade ?
Sålde du den till GBG ?
Ymmot skrev:Lite mera OT.
Hojen du menar kan vara en streetfighter-ninja. Lust for life äger en men den ligger i dvala i garaget sen en highsider på Anderstorp ifjol.
Steken skrev:En fråga till.
Har också börjat prova lite lätt ståendes, MEN av moder natur är jag stöpt i en "xtra lagom" form... Borde vara aningens svårare lr? om man är 190
Det är apläskigt när det börjar bära av![]()

Rasorblade skrev:Eller enklare, då du har bättre översyn...![]()

No1 skrev:Inte svårare, snarare enklare då du har mer massa att få motorcykeln dit du vill vilket gör att högre wheelies kan utföras, enda nackdelen är att du själv får ett större luft tryck - övning ger färdighet!!![]()
Lycka till i träningen...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Red skrev:Det tar lite tid att lära sig slanga stående.
Practice!!!
Tror inte jag har så pass stor chans att få upp min lilla (600) om jag ska strunta i kopplingen... har provat och det känns som det är onödigt att ens träna på detta sätt. Jag som suger eller ?Rigge skrev:Det blir helkonstigt med crosstyren, skaffa riktiga. Sen så ska man strunta i allt vad koppling heter eftersom det är busenkelt att rycka upp stående.
CeltaniC skrev:Tror inte jag har så pass stor chans att få upp min lilla (600) om jag ska strunta i kopplingen... har provat och det känns som det är onödigt att ens träna på detta sätt. Jag som suger eller ?
CeltaniC skrev:Tror inte jag har så pass stor chans att få upp min lilla (600) om jag ska strunta i kopplingen... har provat och det känns som det är onödigt att ens träna på detta sätt. Jag som suger eller ?
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem