Körde bil inne i Lund härom kvällen och får en snigel framför mig. När det blir dubbelfiligt så ligger hon kvar i vänster fil och jag tänker då att jag kan köra om i höger fil. När jag är nästan bredvid henne så får hon för sig att det är dags att byta fil, vilket hon också gör. Jag blir tvungen att tvärnita och svänga upp mot trottoaren, och jag fattar direkt att där rök den fälgen. Jag körde då ikapp henne och stannade framför henne, gick ur bilen och fram till hennes dörr. Hon vägrade hissa ner fönstret eller öppna dörren så jag gjorde det åt henne. Då blev hon helt hysterisk och började dra i dörren. Jag tänkte att hon kanske blev rädd så jag lät henne dra igen den, men då stack hon. Jag hoppade i min bil och körde efter henne tills hon parkerade, och då fick jag till slut prata med henne. Enligt henne så hade hon ju absolut inte gjort något fel för jag låg ju bakom henne. Hon vägrar helt enkelt erkänna sitt fel. Bilen hon körde står skriven på hennes man.
Hur ska jag göra för att få pengar till en ny fälg? Eller är det kanske bara att bita i det sura äpplet för min del...?
Hur ska jag göra för att få pengar till en ny fälg? Eller är det kanske bara att bita i det sura äpplet för min del...?
Last edited: