Var är det här?
Kan tyvärr inte svara på det.
En bekant som lade upp bilden på Facebook.
Hade hittat den på något BMW-forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var är det här?
Om man måste använda handbromsen för att sladda så tycker då inte jag att man hör till de som vet hur man sladdar. Oavsett drivning.
Inga som varit ute och ställt upp bilen i snön? Det har ju snöat rejält i stora delar av landet, då måste man ju passa på och leka![]()
Inga som varit ute och ställt upp bilen i snön? Det har ju snöat rejält i stora delar av landet, då måste man ju passa på och leka![]()
Jo, fast vi som sladdar flera gånger om dagen 6 månader om året tycker inte att det är något att skriva och berätta om.
När jag var iväg och hämtade lunch sladdade jag 8-10 gånger och det är bara några kvarter bort.
På väg hem blir det säkert lika mycket, bara mellan brevlådan och carporten brukar jag hinna med 3 feta uppställ.
Din entusiasm ter sig obegriplig för folk som är vana snö...
Är det du som är han med Loyden?
Näe, men jag bor i norra delen av landet, där det är riktigt vinterföre i 6 månader och då sladdar man, om inte som jag när tillfälle ges, så åtminstone någon gång i veckan.
Jag har 300m enskild väg med tre fina kurvor ut till brevlådan, så redan där har jag sladdat mer än en skåning på en hel vinter ibland och ja, jag gör det för att det fortfarande är småkul, men det är inget märkvärdigt för folk som bor här.
Till och med min pensionerade mor rycker kryckan i sin toyota ibland, på kul.
Jo, fast vi som sladdar flera gånger om dagen 6 månader om året tycker inte att det är något att skriva och berätta om.
När jag var iväg och hämtade lunch sladdade jag 8-10 gånger och det är bara några kvarter bort.
På väg hem blir det säkert lika mycket, bara mellan brevlådan och carporten brukar jag hinna med 3 feta uppställ.
Det är skillnad på sladda och sladda.
Råddan regerar:
I morgon skall jag provköra en kompis BMW 2002 classic racer på isen.
Rådström har vuxit upp på samma rallyvägar som jag, vi tillhörde samma klubb en gång i tiden.
En 2002Tii då eller?
Dom håller på att vara sällsynta nuförtiden, inte minst för att Kügelfisherinsprutningen var så eftertraktad att använda på allt annat.
Jag tror jag har kvar någon gammal Saab V4 remskiva med påsvetsat tandremshjul för just det ändamålet, även om jag aldrig själv körde med den insprutningen.
Den var ju rätt unik IOM att man kunde svarva egna mängdkolvar och anpassa den till olika motorstorlekar.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |