Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
karlsson skrev:hur många här är det som klarar av att sladda på torr asfalt å hur gjorde ni för att lära er
det där med däcken tänkte jag oxå på det måste ju vara lättare om man kör med ett hårdare däck bak men då kanske sladdarna kommer när man minst vill detborggren skrev:Gör inte som jag.....
Åkte gocart tills adrealinet sprutade, tog Husan och åkte som ett tok, bromsade inte utan lade bara i en växel till i korsningarna....
VILT!!!
Gick svin bra!!! men blev trött
Åkte till en polare för att dricka kaffe, solen gick ner, 0 grader, gick ut glömde allt detta plus att däcken var kalla.
2 revben.....
läste om någon annan på forumet som spräckte knät.....
Ja så var försiktig tänk på däck tempen och gasa på
Tror de som är seriäsa åker på lite hårdare däck bak, blanka slicks och regn slicks fram....
Nån som vet säkert? och vad som funkar i landsvägs bus?

TomK skrev:Lättast att sladda är det med en hårt preppad hoj. Det höga kompet gör att den väldigt snällt ställer ut sig på ren motorbroms. Har man dessutom en fabrikare med "slipper clutch" kan man snudd på helt skippa användandet av kopplingen för att reglera sladdenVi som inte har sådant får skaffa sig mer talang istället...
Niken skrev:Tror inte det är många här som sladdar överhuvudtaget om jag ska vara ärlig..
borggren skrev:Vad är det?
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!