slå mig inte...

NatoN skrev:
Jag tvingas också ta mitt kort ivår pga dessa jävla väntetider.. :mad:

Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.

EBS skrev:
Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.
Haha va?! Jag och Johan har då också i Barkaby kl 08:00 :)

EBS skrev:

Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

NatoN skrev:
Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

Jaha, du kör genom körskola. Då kan jag säga dig att det är körskolan som är flaskhalsen och inte VV.

Jag kör upp i Tullinge.

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back