slå mig inte...

NatoN skrev:
Jag tvingas också ta mitt kort ivår pga dessa jävla väntetider.. :mad:

Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.

EBS skrev:
Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.
Haha va?! Jag och Johan har då också i Barkaby kl 08:00 :)

EBS skrev:

Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

NatoN skrev:
Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

Jaha, du kör genom körskola. Då kan jag säga dig att det är körskolan som är flaskhalsen och inte VV.

Jag kör upp i Tullinge.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...