Anjoner
Medlem
Har vart medlem här ettag men vart anonym å tagit åt mig mer tips om hur man ska gå tillväga med saker å ting än tjatat skit..
Men nu känner jag att jag e vansinnig.. åkte å hämtade nya hojen i fredags å den har stått å glänst till idag
En granne kom upp å skrek e det du som äger cykeln där nere.. Jajjemen sa jag å fattade att nåt va fel. Medans vi pratar i ca 20sek skriker hans tant dom e här igen. Vansinnig rusar jag ner å dom e borta. Den vänliga tanten ringer polisen som faktiskt va här på ca 2 minuter. Tändninglåset har dom.
Man borde ställa ut en hoj å sitta å vänta på idioterna å när dom kommer så visar man dom helt enkelt va man tycker
Verkar som att
va mer min grej
Men nu känner jag att jag e vansinnig.. åkte å hämtade nya hojen i fredags å den har stått å glänst till idag
En granne kom upp å skrek e det du som äger cykeln där nere.. Jajjemen sa jag å fattade att nåt va fel. Medans vi pratar i ca 20sek skriker hans tant dom e här igen. Vansinnig rusar jag ner å dom e borta. Den vänliga tanten ringer polisen som faktiskt va här på ca 2 minuter. Tändninglåset har dom.
Man borde ställa ut en hoj å sitta å vänta på idioterna å när dom kommer så visar man dom helt enkelt va man tycker Verkar som att
va mer min grej