Slå ihjäl å ganska ny här

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
BMW S1000RR
Har vart medlem här ettag men vart anonym å tagit åt mig mer tips om hur man ska gå tillväga med saker å ting än tjatat skit..

Men nu känner jag att jag e vansinnig.. åkte å hämtade nya hojen i fredags å den har stått å glänst till idag :banana En granne kom upp å skrek e det du som äger cykeln där nere.. Jajjemen sa jag å fattade att nåt va fel. Medans vi pratar i ca 20sek skriker hans tant dom e här igen. Vansinnig rusar jag ner å dom e borta. Den vänliga tanten ringer polisen som faktiskt va här på ca 2 minuter. Tändninglåset har dom. :huvet :huvet Man borde ställa ut en hoj å sitta å vänta på idioterna å när dom kommer så visar man dom helt enkelt va man tycker

Verkar som att :tuttar :fyllisar va mer min grej

Anjoner skrev:
Har vart medlem här ettag men vart anonym å tagit åt mig mer tips om hur man ska gå tillväga med saker å ting än tjatat skit..

Men nu känner jag att jag e vansinnig.. åkte å hämtade nya hojen i fredags å //minuter. Tändninglåset har dom. :huvet :huvet Man borde ställa ut en hoj å sitta å vänta på idioterna å när dom kommer så visar man dom helt enkelt va man tycker

Verkar som att :tuttar :fyllisar va mer min grej

första dagen?? dom borde dödas, ännu värre, dom borde skjutas... :gnissla

hoppas för deras egen skull att ja inte ser dom göra nåt sådant på en hoj nån gång... :brinnerup

Men man orkar ju inte flytta till landet bara för att få sina saker ifred..
Måste ju finnas larm som det finns i bilar där där folk får stötar å kan skada personerna riktigt ordentligt.. E tyvärr inte lagliga i sverige bara..

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back