zuckan
efter solsken kommer det regn :P
tja!
tänkte fråga hur det är o köra på skurna slicks på gatan. ser att det säljs en hel del av dom. men hur bra är dom på gatan egentligen? iom dom är billiga så lockar det o köpa. jag kör på metzler M3 bak o fram o gillar dom. men slänger jag på ett skuret slicks bak....vad bör man tänka på då? lufttryck? arbetstemp m.m?
mvh zuckan
tänkte fråga hur det är o köra på skurna slicks på gatan. ser att det säljs en hel del av dom. men hur bra är dom på gatan egentligen? iom dom är billiga så lockar det o köpa. jag kör på metzler M3 bak o fram o gillar dom. men slänger jag på ett skuret slicks bak....vad bör man tänka på då? lufttryck? arbetstemp m.m?
mvh zuckan
Finns sjyssta vanliga däck typ maxxis presa sport duger fint för hård gatkörning, för bana duder dom väl om man är en rossi!