skurit - hur löser jag detta?

Goodstuff skrev:
Den kommer ju alltid vara mer sporthoj än en Bandit eftersom YZ:an byggdes för att tävla med = sport. Banditen byggdes väl för lönnfeta 35+:are som tyckte det köpte en frän "sporthoj"? ;)

Känner jag dig? :confused:
Hur kunde du annars veta att jag är lönnfet, men 35 har jag inte hunnit bli än. Det är kanske därför jag kallat min Bandit för allt möjligt men aldrig något så snällt som sporthoj.

Jag läste följande vid registrering av medlemskonto:

Sporthoj.com skrev:
ENDAST FÖR SPORTHOJÄGARE!
Kör du moped eller nått under 125cc eller cross så är du inte välkommen på denna sajten. Vänligen besök en annan sida som passar dig bättre!

Min Bandit har iaf en moddad gsxr1100 motor kortare hjulbas än gammelgixxern och rennsport supersoftdäck... :rolleyes: :D :död

Last edited:
Lider du svårt av att en kille ställer en synnerligen intelligen och relevant fråga på forumet, det är väl många gånger värre med moppefuckos som frågar hur man sätter i en busamotor i en cbr600....
Dessutom så vet vi inte hurvida personen ifråga endast kör yz 125 (borde vi inte banna alla som har virago535 i presentationen då?)samt om han har utrustat den med motardhjul......

Just my 002 cents.....

//Borsiin JR

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...