skurit - hur löser jag detta?

Goodstuff skrev:
Den kommer ju alltid vara mer sporthoj än en Bandit eftersom YZ:an byggdes för att tävla med = sport. Banditen byggdes väl för lönnfeta 35+:are som tyckte det köpte en frän "sporthoj"? ;)

Känner jag dig? :confused:
Hur kunde du annars veta att jag är lönnfet, men 35 har jag inte hunnit bli än. Det är kanske därför jag kallat min Bandit för allt möjligt men aldrig något så snällt som sporthoj.

Jag läste följande vid registrering av medlemskonto:

Sporthoj.com skrev:
ENDAST FÖR SPORTHOJÄGARE!
Kör du moped eller nått under 125cc eller cross så är du inte välkommen på denna sajten. Vänligen besök en annan sida som passar dig bättre!

Min Bandit har iaf en moddad gsxr1100 motor kortare hjulbas än gammelgixxern och rennsport supersoftdäck... :rolleyes: :D :död

Last edited:
Lider du svårt av att en kille ställer en synnerligen intelligen och relevant fråga på forumet, det är väl många gånger värre med moppefuckos som frågar hur man sätter i en busamotor i en cbr600....
Dessutom så vet vi inte hurvida personen ifråga endast kör yz 125 (borde vi inte banna alla som har virago535 i presentationen då?)samt om han har utrustat den med motardhjul......

Just my 002 cents.....

//Borsiin JR

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back