Raketen2000
Per Silja
Hej.
Jag kan inte starta min KTM 640 utan att alla lamporna är tända.
Läge 2 och 3 är ingen skillnad, fram och baklampa är tända.
Skall man inte kunna starta hojen med nyckeln i "läge 2" utan att lamporna är tända?
Vad kan vara fel?

Läge 1. Motor och ljus av.
Läge 2. Motor kan startas, ljus av.
Läge 3. Motor kan startas, ljus på.
Jag kan inte starta min KTM 640 utan att alla lamporna är tända.
Läge 2 och 3 är ingen skillnad, fram och baklampa är tända.
Skall man inte kunna starta hojen med nyckeln i "läge 2" utan att lamporna är tända?
Vad kan vara fel?

Läge 1. Motor och ljus av.
Läge 2. Motor kan startas, ljus av.
Läge 3. Motor kan startas, ljus på.
