Skum Blocketannons

ringde han, verkligen skum snubbe!
inge motor eller ram nr, inte banhoj eller stunthoj. nervös var han och snackade om att han köpt en massa delar och byggt ihop hojen. att det var mycket från polisens stöldgods "lager" eller vad han påstod.

bara att be om foto på hojen inklusive foto på främre delen av ramen där ramnummret är stansat.

25kkr låter nog som ett rätt vanligt pris för R1 racers om man kollar runt. Sålts ett par även på vårt forum sista månaden för priser däromkring som inte heller gått att regga in.

Aningen dyrt för att vara stulen. Finns det inga nummer på varken ram eller motor finns det inte speciellt stort användningområde.

Precis min poäng.
Där vill jag köpa mc.
Där vill jag röra mig med 25000 i fickan.
Not.

Jag har inge problem att köpa hoj/bil i dessa kvarter.
Faktum är att när jag handat eller sålt saker och det varit Hässelby, rinkeby, fittja mfl som adress så är det då jag alltid lyckats göra bäst affärer. Aldrig kännt mej "lurad" alldrig fått något dåligt.
Samt när jag sålt så har det alltid varit raka puckar, inga däcksparkare eller konstiga funderingar.
Vid affärer med "svenskar" så har jag faktist kännt mej lurad et par ggr. Saker och ting har inte riktigt varit det man sagt, saker och ting har varit tillsnyggade för att inte märkas föns efter någon månad eller så.

Snabba enkla bra affärer skulle jag sammanfatta det med. Det har gått så långt att jag säljer hellre till en Mustafa en en Nils. För då vet jag att det inte är problem.

Men det skulle då inte få mej att köpa en hoj utan nr eller något oavsett Djursholm eller Hässelby.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back