Skum Blocketannons

Åk inte ensam och kolla på hoj.

Läste detta nyss på lokalnyheterna.

Skulle köpa moped - rånades på 20 000
Västmanland 11 okt 09:55

Natten mot lördagen blev en 33-årig man överfallen och rånad i Västerås, rapporterar SR Västmanland. Mannen trodde att han skulle träffa en person som skulle sälja en moped men i stället blev han överfallen av tre män.

- 33-åringen säger att han hade med sig 20.000 kronor i kontanter, säger vakthavande polisbefäl till radion.

Ehh Fittja åker man inte till utan poliseskort:näsblod
Lr om man inte e på snabb genomfart:gnissla

Läste detta nyss på lokalnyheterna.

Skulle köpa moped - rånades på 20 000
Västmanland 11 okt 09:55

Natten mot lördagen blev en 33-årig man överfallen och rånad i Västerås, rapporterar SR Västmanland. Mannen trodde att han skulle träffa en person som skulle sälja en moped men i stället blev han överfallen av tre män.

- 33-åringen säger att han hade med sig 20.000 kronor i kontanter, säger vakthavande polisbefäl till radion.

Snabba enkla bra affärer skulle jag sammanfatta det med. Det har gått så långt att jag säljer hellre till en Mustafa en en Nils. För då vet jag att det inte är problem.

Med din stavning så förtår jag att du tycker att det är enklare att handla med en mustafa.. Mustafa :pannkyss

Jag har inge problem att köpa hoj/bil i dessa kvarter.
Faktum är att när jag handat eller sålt saker och det varit Hässelby, rinkeby, fittja mfl som adress så är det då jag alltid lyckats göra bäst affärer. Aldrig kännt mej "lurad" alldrig fått något dåligt.
Samt när jag sålt så har det alltid varit raka puckar, inga däcksparkare eller konstiga funderingar.
Vid affärer med "svenskar" så har jag faktist kännt mej lurad et par ggr. Saker och ting har inte riktigt varit det man sagt, saker och ting har varit tillsnyggade för att inte märkas föns efter någon månad eller så.

Snabba enkla bra affärer skulle jag sammanfatta det med. Det har gått så långt att jag säljer hellre till en Mustafa en en Nils. För då vet jag att det inte är problem.

Men det skulle då inte få mej att köpa en hoj utan nr eller något oavsett Djursholm eller Hässelby.

Pratar du som du stavar så passar du ju in. ;)
Blanda sen inte ihop hela Hässelby med Hässelby Gård.

Invandrare/Svartskallar står för en hel brott och kriminalitet i det lång vackra Sverige, men det svartskallarna inte står för är MC stölden, den biten begås av inhemska svenskar.

När invandrare öppnar MC verkstad och butiker så kommer de också sno hojar och slakta eller använda dem för banracing.

Invandrare/Svartskallar står för en hel brott och kriminalitet i det lång vackra Sverige, men det svartskallarna inte står för är MC stölden, den biten begås av inhemska svenskar.

När invandrare öppnar MC verkstad och butiker så kommer de också sno hojar och slakta eller använda dem för banracing.

Så du menar att kriminella (oavsett härkomst) e så nischade...? Jag trodde dom stal för att kunna omsätta det i pengar.

Vafan ska alla pundare ha alla kopparrör å kilometervis med kabel till då, som dom smyger efter på byggena nattetid?

Enligt dig skulle babbarna bara stjäla lök å feferoni till sina kebaber då :va

Så du menar att kriminella (oavsett härkomst) e så nischade...? Jag trodde dom stal för att kunna omsätta det i pengar.

Vafan ska alla pundare ha alla kopparrör å kilometervis med kabel till då, som dom smyger efter på byggena nattetid?

Enligt dig skulle babbarna bara stjäla lök å feferoni till sina kebaber då :va

'svartbygge :D

haha.. ni är för underbara..:D

först har vi det sedvanliga... en kille som inte läst annonsen. ser bara priset. och genast så måste ju cykeln vara stulen , eftersom det är så billigt.
som någon skrev så är det nog ett vettigt pris för en omlackad och oreggad. 98:a

men sen kommer ju det mest underbara . hur ni bara lyckas fyra igång varandra sådär , och få en tråd som egentligen fick sitt svar i inlägg nummer 2 . till att handla om invandrare kontra svenskar , och stöldfrekvens bland dessa kontra vart dom bor..:D

haha.. ni är ju bara för underbara.. va fan ska man titta på tv för :yoparty

Om man skulle lägga ihop invandrarnas totala stölder genom tiderna i Sverige så skulle det inte uppgår till de summor som de goda svenskarna snodde åt sig under Skandia härvan.
(http://www.expressen.se/nyheter/1.731026)

Små människor ser saker lika små de som själva är, därav inlägget och påhoppet av en inkompetent människa och länken till tjuven Adnan i Landskrona!

Svar till personen som undrade om brottsligheten var så nischad är att det är väldigt nischat. De stora tillslagen kommer från folk som är inne i systemet, små snatterier kommer från de som inte har höga positioner och kontakter (dvs nysvenskar/svartskallar/invandrare/flyktningar) Läs på lite mer och kom med värdiga motargument.

Jag kan tillägga att jag hyser stor respekt till de modiga svenskar som är redo att försvara sitt land och med stolthet kan bära den svenska flaggan, jag respekterar de som står upp för sina åsikter, det är inget fel att älska sitt land och kämpa för det, med alla medel.

Men smygrasister och andra parasiter som får luft så fort någon annan säger nåt illa om invandrare är bara patetiska.:dummer

Sände ett litet mail till pojken XD se om man får svar snart o bilder troligen så jag kan hänga ut dom här i fal den är ärlig eller händelsevis tagen på obestämd tid.

Ehh Fittja åker man inte till utan poliseskort:näsblod
Lr om man inte e på snabb genomfart:gnissla

om man är en fjant som rör sig, beter sig, syns i ögonen när han/hon tittar, andas som en riktig jävla mes så tänker man nog så.

Vågar man inte gå igenom samtliga förorter i Sverige som en normal person så kanske man ska ta sig en funderare.
Tycker du det är så farligt i svenska förorter så skulle du nog dö av chock och rädsla ifall du skulle gå vilse o Brooklyn eller liknande.

Haha :rofl

Har inte du hängt på sh ganska länge?:va
Har iaf sätt dig skriva en hel del o fortfarande inte fattat hur ironin flödar här:D

Kolla vart jag bor o vart det ligger:pannkyss :tummenupp

om man är en fjant som rör sig, beter sig, syns i ögonen när han/hon tittar, andas som en riktig jävla mes så tänker man nog så.

Vågar man inte gå igenom samtliga förorter i Sverige som en normal person så kanske man ska ta sig en funderare.
Tycker du det är så farligt i svenska förorter så skulle du nog dö av chock och rädsla ifall du skulle gå vilse o Brooklyn eller liknande.

Inte för att det tillför något till diskussionen, men Brooklyn är numer ett av dom säkraste områdena i USA:

FBI data shows that Brooklyn is among the safest 15 percent of the 191 major cities in the U.S. - saxat från nyc.gov. Exempelvis så har morden minskat med över 70% om man jämför 2007 med 1990.

:mattias

Haha :rofl

Har inte du hängt på sh ganska länge?:va
Har iaf sätt dig skriva en hel del o fortfarande inte fattat hur ironin flödar här:D

Kolla vart jag bor o vart det ligger:pannkyss :tummenupp

Spela roll hur länge jag hängt här.....:rolleyes:
Den ironin förstår man kanske om man besökt eller varit på dessa platser som det handlar om. Men de som inte varit det ser inte din ironi och gör i brallan där hemma på landet och fördommarna växer. Den fina gränsen när det gäller ironi som många här på SH leker på är bara ett sätt att vända kappan efter vinden. Kanske inte gäller dig, men av den tiden jag hängt här har man ruttna på mångas sätt att disskutera just sådana ämnen.

Inte för att det tillför något till diskussionen, men Brooklyn är numer ett av dom säkraste områdena i USA:

FBI data shows that Brooklyn is among the safest 15 percent of the 191 major cities in the U.S. - saxat från nyc.gov. Exempelvis så har morden minskat med över 70% om man jämför 2007 med 1990.

:mattias

Idag ja, men det var inte det för några år sen.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back