Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte sett Duplo med skruvar och mojänger?
Nej, men Brio. Första kittet brukar vara banka i plast'spikar'. Sedan finns ett kitt att bygga egen liten mc. Med skruvstänger, muttrar m.m.
Jag har en Husqvarna Novolette -56 du kan få för en billig peng, kan ni renovera lite och trimma lagom till 15-årsdagen, tänk va fränt att åka förbi plastmopparna med en enpetarqvarna och kilremsdrift
Motorn är renoverad, men den är typ 5-6 delar totalt så den fixar nog grabben med att skriva ner![]()
Den där är jag intresserad av annars![]()
Jag har en Husqvarna Novolette -56 du kan få för en billig peng, kan ni renovera lite och trimma lagom till 15-årsdagen, tänk va fränt att åka förbi plastmopparna med en enpetarqvarna och kilremsdrift
Motorn är renoverad, men den är typ 5-6 delar totalt så den fixar nog grabben med att skriva ner![]()
Jag var före!Back off, den där lät ju intressant
Är sugen på nåt litet moppeprojekt själv.
Jag var före!Letat just efter en novolette (eller en svala) bra länge nu.
Ja den är cool! Brukar rulla runt på området på Motorns Dag i MålillaEn R1200GS kan vara lagom att skruva med.
Eller:
Ja den är cool! Brukar rulla runt på området på Motorns Dag i MålillaEn en tändkula med kylvattentenken på släp har jag för mig
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär