ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Känner du ola eifrem?Mcbudet skrev:Hej!
Skall vi hångla?!?!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känner du ola eifrem?Mcbudet skrev:Hej!
Skall vi hångla?!?!![]()
![]()
ktmjacke skrev:Känner du ola eifrem?
He he he,nä hans läppar smakar ju bajsMcbudet skrev:yepp! men han vill jag inte hångla med!!!![]()
ktmjacke skrev:närå bara skoja,han e en riktigt god vän,men jag kan tänka mig att en o annan i budbranchen e lite snea på honom.
Nej inte ovän,men den klassiska svenska avundsjukan fick väl lite eld i kaminen när han öppnade eget.Själv tycker jag han e en skitskön kille som dessutom har en grymt trevlig tjej(tvättmaskinen).Åker runt på en av hans gamla budhojar faktiskt,men nu har den ny motor.Vem e du då,har vi träffats,vet du vem hg e oxå då?Killen som han hyrde av förut.Mcbudet skrev:jag vet ingen som är ovän med han iaf!
ktmjacke skrev:cbudet,Vilken firma kör du åt???Kör du åt ola?Eller känner du honom från box?
Nej tyvärr så kör jag inte bud överhuvudtaget,jag köpte bara en av olas hojar när den blev pensionär.Ola o jag träffades genom en gemensam polare.Teo skrev:Kör du inte åt gamla TDM-Martin Fredde? hette han 88 eller var det 85..![]()
Teo skrev:Kör du inte åt gamla TDM-Martin Fredde? hette han 88 eller var det 85..![]()
....som vanligt.Mcbudet skrev:började dagen med en sovmorgon
ktmjacke skrev:Nej tyvärr så kör jag inte bud överhuvudtaget,jag köpte bara en av olas hojar när den blev pensionär.Ola o jag träffades genom en gemensam polare.
MHK skrev:Surt...!
Men hur gick det med paketet?![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |