Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:...lider med dig! Hoppas du kryar på dig snabbt och inte får några bestående men! Hoppas du inte skadat båtbenet för det kan ju ta ett jävla tag att läka..
En fråga från en nyfiken bara.. Bor du möjligen strax söder om stan i Farsta-trakten? Blir dagligen(nästan) omkörd av ett bud på XT när jag köar på 73:an.. brukar dessutom med jämna mellanrum se en Husa likandne den på ditt kort åka runt i området kring trånkan.. (har nog aldrig sett den hojen med båda däcken i asfalten samtidigt..)
Polly skrev:Men Freddieponken då!! :tyckasyndomsmalji Är inte din kropp tillräckligt misshandlad redan? Hur många benbrott är du uppe i nu..? (om det nu var ett benbrott)![]()
Se nu till å kurera dig så gott det går å så ser du till å dyka upp på Tivoli på lördag..(allt brukar kännas bättre med lite sprit i kroppen!)
Mcbudet skrev:jo den börjar väll tycka det skulle jag tro.....![]()
29 benbrott tror jag det är med det här om nu båtnenet är av.. men hoppas inte det!!!
klart man är såm fräch att man kan dricka sprit! det krävs mycket mer än så här för man inte skall festa i helgen!
Freppa skrev:Aj aj, surt att höra.
Är du boende kring Kungsholmen eller eftersom du knallar till St:Göran? Själv befinner jag mig på Fridhemsgatan...
Swedie skrev:Trist o höra! Det var iaf inte din hoj va? öh
Teo skrev:Du kanske till och med festar loss på lite fernissa!
HusabergForce skrev:kommer ikapp ett av cykelbuden på flemminggatan som man kör upp hjämnsides med och frågar om det går tungt för att sen köra från honom på bakhjulet.![]()
![]()
![]()
![]()
Krya på dig..
Mcbudet skrev:nope! bor inne i stan men det bor iaf 2 mcbud i farsta trakterna som dammar innåt stan vid 8 tiden!
hehe då vet killen hur en husa skall köras!!!!
Är det verkligen så? Nu har vi ju chansen att få en vettig (nåja) åsikt. Om, "ja", borde ju Freddie t.o.m göra Mr Hefner avis juMacho Woman skrev:Äh! Tjejer tycker det är fräckt med ärr.
Supermoto skrev:Är det verkligen så? Nu har vi ju chansen att få en vettig (nåja) åsikt. Om, "ja", borde ju Freddie t.o.m göra Mr Hefner avis ju![]()
Den ende med fler ärr torde vara Rambo
Fast han har nog inte brutit alls lika många ben, hehe
Macho Woman skrev:Det ÄR grymt coolt med ärr. Visar att man är en riktig man, eller kvinna, som står ut med en hel del. Jag blev akut imponerad när polarens polare visade upp sitt bröst, som en gång varit itusågat. Rejält ärr!
Macho Woman skrev:Äh! Tjejer tycker det är fräckt med ärr.
THEN YOU SIMPLY MUST SEE ME BUTNAKED GIRLMacho Woman skrev:Äh! Tjejer tycker det är fräckt med ärr.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |