Skriv-vad-du-vill-tråden

Pisken, jag gjorde samma sak, tyvärr vaknade jag hur tidigt som helst. Dock blir det en lång lördag i stället.
Och det ser ut att bli fint väder :banana

Jaaaa, snart hemgång och inser nu att det är baaaara 114h arbetstid kvar på två veckor :näsblod

Jahapp, då börjar man jobba imorgon... Känns nervöst som fan, men vafan, ALLA arbetsgivare kan ju inte vara oseriösa, eller?

Graaattis!! Vad blev det för jobb? Företag? Vad får du göra? Hoppar du av utbildningen nu lr hur kommer du göra? :)

Tack, det blev servicetekniker på Fortum, så just nu springer jag och byter olja i växellådor och liknande.:) Jo, jag hoppar av utbildningen, till sist blev jag tvungen att inse för mig själv att just system och nätverk inte var min grej riktigt. Sen blev ju inte saken bättre av att det strulade som det gjorde... Att då gå en utbildning som inte ger mig något är ju ett ekonomiskt självmord, så det blir nog bättre så här!:)

Kollektivtrafikstrejk i morgon för bussar och torsdag för pendeltåg. På fredag är tågförare lockoutade. Man kan fråga sig vad det rör oss. 100.000 morgontrötta söndagsbilister som ger sig ut i rusningstrafiken blir ingen vacker syn. Råder alla som kör till jobbet på morgonen att köra så tidigt det bara går för att slippa det värsta kaoset. :näsblod

Kollektivtrafikstrejk i morgon för bussar och torsdag för pendeltåg. På fredag är tågförare lockoutade. Man kan fråga sig vad det rör oss. 100.000 morgontrötta söndagsbilister som ger sig ut i rusningstrafiken blir ingen vacker syn. Råder alla som kör till jobbet på morgonen att köra så tidigt det bara går för att slippa det värsta kaoset. :näsblod

Tack å lov så kör jag in vid 0545tiden, men shit vilket kaos det kan komma att bli:confused:

Meh... Tänkte säga nåt fyndigt men orkar inte. Blir sängen istället.

Förövrigt glad att jag inte kommer behöva åka nån större väg på jobbet imorrn.

Godnatt!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...