StorHumlan
En glad typ
good morgon
Nej man blir inte glad när ens motorcyckle fungerar ej![]()
![]()
Tjitt jag lider med dig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
good morgon
Nej man blir inte glad när ens motorcyckle fungerar ej![]()
![]()
Gooo´mooorron!!
Mo
rgon och måndag igen!![]()
Kan man ana en viss bitterhet mellan raderna här![]()
Går det inte att laga?
tackar![]()
jag hoppas annars är det ingen ide för sommaren att komma
måste finna tid för den, mellan studierna och mc
hihi tack för att du frågar roligt att nån bryr sig!!
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken....Vad är det som inte fungerar?
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken....:gråtfärdig
nån som kanske vet vad problemet ligger?
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken....:gråtfärdig
nån som kanske vet vad problemet ligger?
Min skithoj betedde sig likadant när den hade två igensotade tändstift. Den blev drygare för varje gång att starta och till slut ville den bara gå på två cylindrar.![]()
Min var likadan. Stiften hade sotat igen. Det hjälpte inte med startgas mm. Bara att lyfta tanken och göra rent stiften. Sen gick hojen som en pärla igen
testa det
tackar![]()
jag hoppas att det är så, då jag har redan skruvat upp tanken, och det är enkelt att fixa![]()
men vad orsakar att stiftet sotar??
tackar![]()
jag hoppas att det är så, då jag har redan skruvat upp tanken, och det är enkelt att fixa![]()
men vad orsakar att stiftet sotar??
God Morgon![]()
Ser ut som om du fick igång hojen......
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |