Skriv-vad-du-vill-tråden

morrn morrn!

lustigt med folk som mailar ang blocket annons. "hej jag är intresserad av din hoj."...inget mer...å man ba..."okej..du får jätte gärna komma å kolla på den"..å sen hör man inget mer :crash Är det JAG som är konstig eller är folk bara helt jävla dumma i huvudet? Börjar tappa hoppet om folk i allmänhet. r-tards.

morrn morrn!

lustigt med folk som mailar ang blocket annons. "hej jag är intresserad av din hoj."...inget mer...å man ba..."okej..du får jätte gärna komma å kolla på den"..å sen hör man inget mer :crash Är det JAG som är konstig eller är folk bara helt jävla dumma i huvudet? Börjar tappa hoppet om folk i allmänhet. r-tards.

"Folk" i allmänhet är mer än lovligt störda......
Jag upphör aldrig att förvånas över detta....

sensmoral , sälj aldrig hojjen till en ful person , då är hen dum och kommer tjöra ihäl sig direckt :fakta

morrn morrn!

Ja, det är lustigt med alla svar man får när man sätter ut något på annons, när min hoj låg ute så fick jag en jefla massa konstiga förslag. Jag kanske skulle ha skrivit i annonsen att jag INTE ville byta mot bilar, punkterade fotbollar eller svartvita tv-apparater, men det bästa svaret hade min kusin fått när han skulle sälja en kamera, då var det någon idiot som frågade om han ville byta den mot tre stycken blixtar... VAFAN SKA HAN MED DOM TILL OM HAN INTE HAR NÅGON KAMERA?!?:hihi:hihi

Morning
Idag ställde jag in hojen för vintern, så nu står Julia under täcket i ett varmt garage
och långsamt faller in i vinterdvalan :(

Mmmm snart vinter..grymt skönt med lite snö ( läs sthlms slask ) och långa kalla dagar..mörker..tja passar bra att boka jobb där det är varmt då :)

Godmorgon världen! Idag vaknade jag på andra sidan stan... ikväll flyttar det sista, dvs hojen (var inte direkt läge o köra flytten på hoj så den fick vackert vänta till sist, och sen var det ju inte världens roligaste hojdag igår i Stockholm heller så hoppas det blir uppehåll idag).

:huvet:huvet:huvet:huvet, min kollega, jösses, hon kan prata å prata å prata.... *hålihuvdet*.....de borde vara i lag förbjudet att vara så jeFla irriterande som hon

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT