Brother Wolf
Ny medlem
Ahhhh, var det hon som har en röst som får nerverna att hoppa ur kroppen på dig??????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahhhh, var det hon som har en röst som får nerverna att hoppa ur kroppen på dig??????
Ja, det är lustigt med alla svar man får när man sätter ut något på annons, när min hoj låg ute så fick jag en jefla massa konstiga förslag. Jag kanske skulle ha skrivit i annonsen att jag INTE ville byta mot bilar, punkterade fotbollar eller svartvita tv-apparater, men det bästa svaret hade min kusin fått när han skulle sälja en kamera, då var det någon idiot som frågade om han ville byta den mot tre stycken blixtar... VAFAN SKA HAN MED DOM TILL OM HAN INTE HAR NÅGON KAMERA?!?![]()
Snart dags för lunch på Viggbyholms stationscafé.....deras kycklingsallad!! Mmmmm
Böter för glass-slickande i Porsche
Spilld glass på E 4 ledde till böter för ett par i en Porsche utanför Linköping i juli. Mannen körde och kvinnan satt grensle över honom, vilket fick en annan trafikant att larma polisen.
I förhör förklarade paret det hela med ett glassköp. De blev sedan ”lite busiga”, enligt mannen. När han spillde började kvinnan ”pussa bort glassen”. Hon medgav att ”det blev lite mer än att bara torka bort glass från ansikte och kropp”.
Mannen och kvinnan får betala 22 800 kronor respektive 8 400 kronor i böter för vårdslöshet i trafik, rapporterar Corren.se.
gääääääääääääääääääääsp......grabbens första dag på dagis idag...tiden går så fort...sen nästa vecka..huvva..ska börja jobba igen..huvva..
Gomorron och vart fan är mitt kaffe?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |