Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooooood moooooooooorning... :D

:kaffejajamen
:speedTroll

Jopp... men nu är det bara 24 timmar kvar tills flyttlasset går härifrån... ska bli skönt att slå i den spiken i kistan. Känns redan lättare. Men att bli hemlös med två barn för bankerna har krav på att sälja först, mäklare som inte upplyser om ränteskillnad och annan skit... det slår hårt på psyket...

Varit på över 20 visningar och inget känns rätt :gnissla och efter bankens straffränta på 75 k så har jag inte längre råd att köpa de hus jag ens tittat på hittills :gråta

Men faan trot men det löser sig, jag är för envis för att fatta när man ska ge upp, kämpar lite till istället. :yoparty

Jopp... men nu är det bara 24 timmar kvar tills flyttlasset går härifrån... ska bli skönt att slå i den spiken i kistan. Känns redan lättare. Men att bli hemlös med två barn för bankerna har krav på att sälja först, mäklare som inte upplyser om ränteskillnad och annan skit... det slår hårt på psyket...

Varit på över 20 visningar och inget känns rätt :gnissla och efter bankens straffränta på 75 k så har jag inte längre råd att köpa de hus jag ens tittat på hittills :gråta

Men faan trot men det löser sig, jag är för envis för att fatta när man ska ge upp, kämpar lite till istället. :yoparty

Hoppet är det sista som överger!
Klart det löser sig för er, förr eller senare!

Säg till om vi kan hjälpa på nåt sätt! :)

undrar om det officiellt är vinter....köpte busskort i morse...känns inte bra :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT