Skriv-vad-du-vill-tråden

jag lider inte..:)

2j3la4k.jpg

Jag inser att jag måste packa massor av kartonger... om en vecka går flyttlasset till okänd adress... bara lite orolig

Who am I kidding..... :gråta men får bita ihop för barnens skull och köra min "det är bara o gilla läget och göra det bästa av det" inställning... packa kartonger var det ja...:zpy

Jag inser att jag måste packa massor av kartonger... om en vecka går flyttlasset till okänd adress... bara lite orolig

Who am I kidding..... :gråta men får bita ihop för barnens skull och köra min "det är bara o gilla läget och göra det bästa av det" inställning... packa kartonger var det ja...:zpy

Blev det inget m huset? :(

Har ni inte fått tag på nånstans att mellanlanda?

Kan vi hjäpa til o efterlysa på Facebook tex??

Blev det inget m huset? :(

Har ni inte fått tag på nånstans att mellanlanda?

Kan vi hjäpa til o efterlysa på Facebook tex??

Tusen tack! Sporthoj är skiten, alla försöker jämt hjälpa till :tummenupp det tackar jag för.
Har fått erbjudande om ett rum i en källare o hyra tillfälligt så det blir det nog om inget hus snabbt shoppas.

Huset jag tittade på i veckan hade 2 meter i takhöjd och jag är nästan 1,8 och min kille över 1,9, så jag såg genast ryggproblem komma smygande. Ska på visning igen i morgon, en kåk med ett besiktningsprotokoll som säger fukt och rötskador... men ja ja... det kan ju gå och lösa tänker jag, jag gillar gamla hus och är inte rädd för att jobba. Fint var det huset och låg bra till i alla fall. Lyckats sälja alla sängar på blocket precis så jag är lite nöjd ändå, mindre o förvara helt enkelt.

höhö .... ska ju byta boende , paret som jag ska byta med var över på en kaffe å avec å lite sånt ..... killen e såå glad över att dom äntligen "hittat tillbaka" å ska flytta till radhus å dona (efter att dom seppat å nu e dom tebaka)

tjejjen i paret ..... limmar som saaaatan , när han inte e i samma rum ^^ *host* åja kontrakt e skrivet :lol

Morning allihopa

Var på StarCraft i Globen med min Gudson, riktigt roligt.
Annars har jag tittat MasterChef US säsong 3 där den blinda tjejen vann.
Fy attans vad snyggt jobbat av henne, ni skulle se Gordons min vid uttagning när hon kommer in med vit käpp :rofl

Last edited:
Gooooooooooood moooooooooorning... :D

:Trolldrickerkaffejajamen
:banana
:speeeedadjajamen

God morgon? Det är ju måndag? :huvet

Äh.. bara o tänka på den som viiilken annan dag som helst o så känns det inte lika jobbigt.. :D

:skickarlitesåndärknarkallahävdarattjagmåstegåpåförmankanintevarasånavnaturen
:krama

Satt och diggade musik på väg till jobbet, en bilist kom upp bredvid mig och tittade förundrat.
Då kom jag på mig sjävla att jag satt och smådansade på hojen, måste ha sett roligt ut :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT