Skriv-vad-du-vill-tråden

Perfekt morgon, utvilad, rosa himmel över Stockholm (så vackert), inga på jobbet (ännu),
vilket gör att jag får saker gjort utan att bli störd, det är fredag :rofl

Perfekt morgon, utvilad, rosa himmel över Stockholm (så vackert), inga på jobbet (ännu),
vilket gör att jag får saker gjort utan att bli störd, det är fredag :rofl

Hmmm önskar att jag kunde säga det samma, gNelltJerrIngen med den genomträngande rösten och den irriterande blekingedialkten e på jobb och naturligtvis har hittat någon att tjata hål i huvudet på............:huvet:huvet

Har 2 sådana typer på jobbet, deras röster skär sönder mina nerver.
När dom skall ha support så får man alltid höra:
Det fungerar aaaaaldrig, skrivaren är alltid trasig, datorn är såååå långsam, jag vill ha en ny (6 månader gammal dator). Funderar att dra ut nätverkssladden i serverrummet som går till deras rum.
Sedan när de ringer för att de inte kommer åt sina filer/internet/mail så skall jag bara fråga:
VAD HAR DU GJORT MED DATORN NU. :hihi

Har 2 sådana typer på jobbet, deras röster skär sönder mina nerver.
När dom skall ha support så får man alltid höra:
Det fungerar aaaaaldrig, skrivaren är alltid trasig, datorn är såååå långsam, jag vill ha en ny (6 månader gammal dator). Funderar att dra ut nätverkssladden i serverrummet som går till deras rum.
Sedan när de ringer för att de inte kommer åt sina filer/internet/mail så skall jag bara fråga:
VAD HAR DU GJORT MED DATORN NU. :hihi

Haha, ja lite så e hon här oxå, blir stressad för ingenting, vilket ibland e kul, om man e på det humöret.....
Roligt som f****n att "hjälpa" henne när hon har datorproblem... hennes stående lina e "ääää det är mycket lättare med ajfååån":D:D:D:D:D:D

Det går framåt, stark som en liten Tant - plankan 4 min 15 sek!!!:tummenupp

hahaha ajuste!! bra jävla tid..vad är målet egentligen? :P Jag testade 1 gång förra veckan lr när det var, klarade bara 40sekunder...blev förbannad å la av. :hej
Satte ett PB i hacksquats igår förresten! :yoparty

Det går framåt, stark som en liten Tant - plankan 4 min 15 sek!!!:tummenupp

Poäng för originell frukost!
plank_27850381.jpg

Fast man bör inte äta så fort! :mattias

Själv funderar jag på vad jag ska hitta på idag. :va
Till Oopsala och tjöpa gassvets och/eller Könköping och tjöpa CB400?
Ai dunno, får bli en kaffe till först. :rolleyes:

Låter spännande med arbetskamrater btw.
Själv har jag inte ens en chef att dissa. :hihi

:hej

/e

hahaha ajuste!! bra jävla tid..vad är målet egentligen? :P Jag testade 1 gång förra veckan lr när det var, klarade bara 40sekunder...blev förbannad å la av. :hej
Satte ett PB i hacksquats igår förresten! :yoparty

Målet var 5 min till jul.... får ta å omvärdera!!
PB i benpress, 3x12 130 kg:tummenupp:tummenupp till å med min PT var smått impad!!!
Bara att köra på fram till jul å sedan blire cardio för hela slanten innan solsemestern i januari!!

Poäng för originell frukost!
View attachment 369883

Fast man bör inte äta så fort! :mattias

Själv funderar jag på vad jag ska hitta på idag. :va
Till Oopsala och tjöpa gassvets och/eller Könköping och tjöpa CB400?
Ai dunno, får bli en kaffe till först. :rolleyes:

Låter spännande med arbetskamrater btw.
Själv har jag inte ens en chef att dissa. :hihi

:hej

/e

Helt ärligt en sån planka skulle jag lätt kunna äta till frukost!!

*/ ?>
Back