Skriv-vad-du-vill-tråden

Du måste ha hittat något specialarkaffe, jag är faktist lite avis... ^^

Hehe.. Det skulle kunna förklara saken iofs.. men.. Kaffet dricker jag långt efter frågan Vafangårdupå har ställts.. ;) :knäpp :tungan

Men ja det är väldigt skönt att vara sådär pigg på morgonar.. Särskilt med tanke på att jag börjar på jobbet 06:30.. haha

Jag är lika dan (förutom idag).
Går och småvisslar på jobbet 06:15.
Blev utskälld av min före detta, "sluta va så djävla morgonpigg",
brukade hon muttra under täcket :rofl

Morron vänner! :)

Uff för kaffe....

Så du säger om livets dryck!!! :O Eller nej, livets dryck är ju öl, men livets andra dryck!

Jag är lika dan (förutom idag).
Går och småvisslar på jobbet 06:15.
Blev utskälld av min före detta, "sluta va så djävla morgonpigg",
brukade hon muttra under täcket :rofl

Hehe.. Det skulle kunna förklara saken iofs.. men.. Kaffet dricker jag långt efter frågan Vafangårdupå har ställts.. ;) :knäpp :tungan

Men ja det är väldigt skönt att vara sådär pigg på morgonar.. Särskilt med tanke på att jag börjar på jobbet 06:30.. haha

Herrejösses, en annan börjar ju 07, men kan ju inte vara ärlig o samtidigt säga att jag är vid medvetande före 9 :tungan

Morgon på er.

Fasen vad glad man blir när MC-parkeringen är full av mopeder och en jävla fyrhjuling. Bäst att dricka en hink kaffe innan jag blir för irriterad :D

Så du säger om livets dryck!!! :O Eller nej, livets dryck är ju öl, men livets andra dryck!

:öl :öl :öl :öl

Herrejösses, en annan börjar ju 07, men kan ju inte vara ärlig o samtidigt säga att jag är vid medvetande före 9 :tungan

Haha.. Jo jag vet.. Det är inte normalt att börja jobba sådär tidigt.. Och definitivt inte OK att vara pigg så folk tror man knarkar vid den tiden..
Men..
:Trollärnoginteheltnormalkanskedårå
:rofl
:knäpp

Morgon på er.

Fasen vad glad man blir när MC-parkeringen är full av mopeder och en jävla fyrhjuling. Bäst att dricka en hink kaffe innan jag blir för irriterad :D

Vält skiten.. Bara gör..
;)
Och så kan du titta på uppståndelsen medans du dricker kaffe sen.. :tungan

Tidigt å tidigt, ´när Tant hojjar till jobbet e hon plats 0600, annars typ 0630H....
Ju tidigare man e på jobbet desto tidigare får man gå hem :tummenupp

Va fint, just när jag sitter och pluggar så börjar någon jävel att borra, alltså, inte :borra: utan det där som låter så in i helvete...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti