Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooood moooooorgooooooooooon!
Cardio och frukost avklarad! 45 min cykling innan frukost....vad har NI gjort då latmaskar? :7peta mm juste. Sitter här och räknar ut vad jag fått i mig, ska börja föra kost dagbok :fakta Inte för att någon bryr sig men ändååå! Hoppas ni får en bra dag allesammans, själv ska man ut med hojjen mitt på dagen! :arsele

Ptja vad har jag gjort?????
Satt i hop det sista inför mötet med åklagaren 1000, börjat läsa in mig på ett nytt ärende, just de, käkat frukost, sedan efter lunch blire fys på arbetstid....:D:D

Cardio och frukost avklarad! 45 min cykling innan frukost....vad har NI gjort då latmaskar? :7peta mm juste. Sitter här och räknar ut vad jag fått i mig, ska börja föra kost dagbok :fakta Inte för att någon bryr sig men ändååå! Hoppas ni får en bra dag allesammans, själv ska man ut med hojjen mitt på dagen! :arsele

Ska du börja dokumentera vad du skiter ut också?

Innan frukost gör man ju hur mycket som helst. Skulle bli ett asalångt inlägg att räkna upp allt det.

Ptja vad har jag gjort?????
Satt i hop det sista inför mötet med åklagaren 1000, börjat läsa in mig på ett nytt ärende, just de, käkat frukost, sedan efter lunch blire fys på arbetstid....:D:D

Hur är det med tants förkylning?:):krama

Själv tog jag hojen till jobbet. :tungan

Gooooooooooood mooooooooooooorning....

:jaTrollhardruckitkaffe.. :faktisktfemkopparhittills
:rofl :rofl :rofl

Jojo... Nu duger det att dyka upp, minsann!

:rofl
Jepp jepp...

Det är lixom inte okej att jag fan får jobba för lönen oxå.. Hinner ju inte surfa på SH då jue...
Måste lämna in klagomål om detta till chiefen... :fakta

Jepp jepp...

Det är lixom inte okej att jag fan får jobba för lönen oxå.. Hinner ju inte surfa på SH då jue...
Måste lämna in klagomål om detta till chiefen... :fakta

Ge mig hans mailadress så ska jag lägga in ett formellt klagomål på trollbrist. :djävlaöversittarfasoner

japp!!:yoparty

Har gjort en tråd men jag frågar hjärntrusten här, ska ju dra ned till El Chorro på semester med lille Alfred, sticker på midsommarafton/midsommardagen, via GBG/Kiel, tips tankar osv,osv, kör på lixom....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?251697-Mot-El-Chorro&highlight=

Åka långt på en CBR... ja du behöver en stjärtmassör med dig... :mattias

Ska tant åka ensam? har tant tänkt bo på "inns" eller i tält? Mitt största tips är väl att inte försöka åka för långt varje dag. Då blir det snabbt "inte roligt".

Ge mig hans mailadress så ska jag lägga in ett formellt klagomål på trollbrist. :djävlaöversittarfasoner

Finns iofs liten risk att han kanske inte riktigt skulle tycka det var lika viktigt att jag är på SH som jag tycker...

KAFFE
Frågår på det ?

Åka långt på en CBR... ja du behöver en stjärtmassör med dig... :mattias

Ska tant åka ensam? har tant tänkt bo på "inns" eller i tält? Mitt största tips är väl att inte försöka åka för långt varje dag. Då blir det snabbt "inte roligt".

tant åker ensammen å de e endast hotel som gäller, ej under 3 stjärnor!!!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025