Skriv-vad-du-vill-tråden

haha! det är inte mitt fel att folk tyr sig till mig ;) har faktiskt varit med om folk som gett mig positiv feedback på fysiken...i duschen..:huvet:huvet MYCKET obehagligt. nu får ju jag de å låta som om jag vore värsta biffen å så är verkligen inte fallet! :D:D

BAHAHAHAHAHAHAHHAHA...:rofl :rofl :rofl :rofl

Tappa inte tvålen i duschen under dessa " stunder " bara :rofl :rofl

BAHAHAHAHAHAHAHHAHA...:rofl :rofl :rofl :rofl

Tappa inte tvålen i duschen under dessa " stunder " bara :rofl :rofl

:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Det värsta är ju att det hänt fler än 1 gång! Eller aa, 2 ggr i duschen och 1 gång när jag stod naken vid skåpet. Visst kan det va kul med komplimanger..men seriöst..sämre tillfälle får man leta efter. obehagligt är bara förnamnet :näsblod

:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Det värsta är ju att det hänt fler än 1 gång! Eller aa, 2 ggr i duschen och 1 gång när jag stod naken vid skåpet. Visst kan det va kul med komplimanger..men seriöst..sämre tillfälle får man leta efter. obehagligt är bara förnamnet :näsblod

snart kommer Bosse och våldar dig i skåpet..man undrar ju far feen du tränar om du har killar som slickar sig runt munnen och öser dig med kommentarer :rofl :rofl :rofl

Pics or it didnt happen!!!!!:D:D

Goooo mooorgon alla!!!!

Ojoj.. här är vi internationella o allt...
Fast det klart.. Det är ju faktiskt Skriv vad du vill tråden.. ;)

Tere hommikut.. ;)
:lättroad
Jojomensan!

Har ju kunnat en del spanska men glömt det mesta, tyvärr.. Kanske läge att ta upp det där igen..

Jag antar att det är estniska.. Men vad menas? Är det ett god morgon?

Bueno, gracias. No es lástima por mí.

Que tú?

Jojomensan!

Har ju kunnat en del spanska men glömt det mesta, tyvärr.. Kanske läge att ta upp det där igen..

Jag antar att det är estniska.. Men vad menas? Är det ett god morgon?

Jepp.. Precis vad det var.. :)

Själv kunde jag både ryska och tyska innan jag flyttade till Sverige.. Två år här och båda språken försvann.. Svenska språket kör över de andra lite..
Men det skulle ju komma tillbaka om jag bara hittade tid att sitta och läsa böcker på dessa språk.. Och kanske lyssna på radio el tv osv..
Men vem fan har tid med det.. :rofl

Jepp.. Precis vad det var.. :)

Själv kunde jag både ryska och tyska innan jag flyttade till Sverige.. Två år här och båda språken försvann.. Svenska språket kör över de andra lite..
Men det skulle ju komma tillbaka om jag bara hittade tid att sitta och läsa böcker på dessa språk.. Och kanske lyssna på radio el tv osv..
Men vem fan har tid med det.. :rofl

Åfan.. fast det är ju lite fiffigt att underhålla sådant där faktisk... Det kan vara oändligt bra att ha en dag..

Jag har införskaffat lite böcker och sådant i spanska men, precis som du säger, när ska man ha tid/komma på att göra det där. Så nu har jag skaffat ljudböcker. Det kan man ju lyssna på under promenaden eller i bilen. Återstår att se om man kommer få fingrarna ur och göra det bara.

Det är ju självklart så alla tjejfester är.. ;)

Oh, prata med styggt! :kär

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...