Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon mina damer! (Herrar med för den delen.. Ja alla där i mellan också!)

Aha... ja det behöver man ju också göra såklart.

Har du torrbrutit något än då? Står den i hallen? :)

Trist, som sagt, men det verkar ju lösa sig relativt bra iaf. Det fiffiga med betong och källare är ju att det sällan blir några större vattenskador.

Tyvärr så står ju lille ALfred kvar på firman, men förhoppningsvis kommer han hem nästa vecka

God morgon allahopa!

Tyvärr så står ju lille ALfred kvar på firman, men förhoppningsvis kommer han hem nästa vecka

Aha.. Hade jag haft drag hade jag gärna assisterat tant med hemhämtningen från "BB"

Jobbigt läge, jag har inte från advokaten på över en vecka...:va:huvet

Fast... Inga nyheter betyder ju i de flesta fall att "man" inte har något nytt att förtälja.. Men som Izah säger. Ring honom så du slipper fundera!

Ring då, han jobbar för dig så!!!

Just!

Morrn! :)

Ring då, han jobbar för dig så!!!

Nu har jag hört av honom, överrenskommelsen som det talades om är det mitt fackliga ombud som har skrivit på, är det giltigt? Inte nog med att han inte hjälper mig, han STJÄLPER mig också...:(:( Fy fan, nu känns det bra...:(

Nu har jag hört av honom, överrenskommelsen som det talades om är det mitt fackliga ombud som har skrivit på, är det giltigt? Inte nog med att han inte hjälper mig, han STJÄLPER mig också...:(:( Fy fan, nu känns det bra...:(

Usch det där låter ju inte alls något bra. Jag lider verkligen med dig

Vad säger han om det. Han måste ju tala om vad f*n han håller på med. Och du betalar honom pengar, fullständigt makalöst!!!!

Underbart med fucket, eller hur? Inte nog med att dom inte hjälper mig, dom skriver på en sån överrenskommelse...:( Fy fan, nu mår man bra...:(:(

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien