Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon mina damer! (Herrar med för den delen.. Ja alla där i mellan också!)

Aha... ja det behöver man ju också göra såklart.

Har du torrbrutit något än då? Står den i hallen? :)

Trist, som sagt, men det verkar ju lösa sig relativt bra iaf. Det fiffiga med betong och källare är ju att det sällan blir några större vattenskador.

Tyvärr så står ju lille ALfred kvar på firman, men förhoppningsvis kommer han hem nästa vecka

God morgon allahopa!

Tyvärr så står ju lille ALfred kvar på firman, men förhoppningsvis kommer han hem nästa vecka

Aha.. Hade jag haft drag hade jag gärna assisterat tant med hemhämtningen från "BB"

Jobbigt läge, jag har inte från advokaten på över en vecka...:va:huvet

Fast... Inga nyheter betyder ju i de flesta fall att "man" inte har något nytt att förtälja.. Men som Izah säger. Ring honom så du slipper fundera!

Ring då, han jobbar för dig så!!!

Just!

Morrn! :)

Ring då, han jobbar för dig så!!!

Nu har jag hört av honom, överrenskommelsen som det talades om är det mitt fackliga ombud som har skrivit på, är det giltigt? Inte nog med att han inte hjälper mig, han STJÄLPER mig också...:(:( Fy fan, nu känns det bra...:(

Nu har jag hört av honom, överrenskommelsen som det talades om är det mitt fackliga ombud som har skrivit på, är det giltigt? Inte nog med att han inte hjälper mig, han STJÄLPER mig också...:(:( Fy fan, nu känns det bra...:(

Usch det där låter ju inte alls något bra. Jag lider verkligen med dig

Vad säger han om det. Han måste ju tala om vad f*n han håller på med. Och du betalar honom pengar, fullständigt makalöst!!!!

Underbart med fucket, eller hur? Inte nog med att dom inte hjälper mig, dom skriver på en sån överrenskommelse...:( Fy fan, nu mår man bra...:(:(

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back