Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Alltså va faaaan då....

Första dagen på jobbet efter att ha varit sjuk en vecka...
Vad händer??
Jo sista bilen har problem så det finns en ris för övertid... Jo men kuuuuuuuuul... verkligen....

Å andra sidan... :gräsänka ikväll så vem bryr sig
:grinig

Sånt är alltid lika kul, en annan grej jag tycker är riktigt skojig vad det gäller övertid är när man gång efter annan åker på att jobba över, antingen för att det bara SKA jobbas över trots att det kanppt finns ett skit att göra eller att det ska jobbas över för att någon ANNAN har varit ett jeffla klantarsel och inte gjort det dom ska...:huvet:huvet :ärinteallsbitterpåminförraarbetsgivareochfacket:

Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl

Då har du ju närmare till jobbet imorgon ju!:tungan
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Sånt är alltid lika kul, en annan grej jag tycker är riktigt skojig vad det gäller övertid är när man gång efter annan åker på att jobba över, antingen för att det bara SKA jobbas över trots att det kanppt finns ett skit att göra eller att det ska jobbas över för att någon ANNAN har varit ett jeffla klantarsel och inte gjort det dom ska...:huvet:huvet :ärinteallsbitterpåminförraarbetsgivareochfacket:

:krama Pluggen

Då har du ju närmare till jobbet imorgon ju!:tungan

Ja jag skulle ju få sova minst en halvtimme mer jue... haha
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Äntligen kom man hem... Bara lite mer än en timme senare än jag brukar... Jaja...
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag brukar inte slanga eller bränna gummi mest för att jag inte har lust att betala för det och det där är sånt som sliter på hojen... Sen KAN det vara bra att inte vara ringrostig om man ska skjutsa någon, dessutom så kan det vara bra om den person man ska skjutsa väger mindre än man gör själv, annars får du en tyngdpunktsvandring som kan göra att det inte går att köra (det är likadant om du lastar en bil/släpkärra fel)... Och grus är skitläskigt när man inte är van.:fakta

Han är typ minst av alla men väger ändå mer än mej. Minns när jag skjutsade en skolkamrat med "kraftig benstomme" (för att vara lite PK) på pakethållaren på cykeln och hur det var körigt. :/

Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Hehe. :) Massa grus på gatan från garaget. Blir att köra väldigt försiktigt där. :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl
Om ni har vilorum på jobbet är det läskigt värre, tror inte du vill sova där. Inte just nu... även om du nu skulle jobba på begravningsbyrå eller sjukhus eller så... jag hoppas du har vilrum. :gnissla
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Han är typ minst av alla men väger ändå mer än mej. Minns när jag skjutsade en skolkamrat med "kraftig benstomme" (för att vara lite PK) på pakethållaren på cykeln och hur det var körigt. :/

Jo, men minst bland lastbilschaffisarna kan ju fortfarande innebära en 120 pannor+... Men å andra sidan så lär det väl bli enklare att slanga.:D Hursomhelst så tycker jag att du gör rätt som inte skjutsar innan du har fått lite rutin på att köra.:)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Morgon....

Om ni har vilorum på jobbet är det läskigt värre, tror inte du vill sova där. Inte just nu... även om du nu skulle jobba på begravningsbyrå eller sjukhus eller så... jag hoppas du har vilrum. :gnissla

HAHAHAHAHA....
Jag vara en sånadära invandrare... Jag säga vilorum.. :rofl

Men nä jag behövde ju inte sova där som tur är... :D
 

Asurat

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XJ6N ´09
Första hojlektionen igår med +10c ute :D Asroligt, nu vill man ha mera. Hojkort påväg! Riskettan inbokad också :)
 

Teaboi

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Speed Triple-11, Street Triple-10 (Såld)
Första hojlektionen igår med +10c ute :D Asroligt, nu vill man ha mera. Hojkort påväg! Riskettan inbokad också :)

Grymt!

Själv sitter man på jobbet och slavar nu när solen skiner.
Lyckades hamna i skitväder i söndags så nu ser det ut som hojen varit ute på en leråker.....känns inte bra att veta att den är skitig och jag inte har tid att tvätta den :huvet
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Grymt!

Själv sitter man på jobbet och slavar nu när solen skiner.
Lyckades hamna i skitväder i söndags så nu ser det ut som hojen varit ute på en leråker.....känns inte bra att veta att den är skitig och jag inte har tid att tvätta den :huvet

Här har solen tack o lov försvunnit så det inte känns så jobbigt att vara här. :D

Första hojlektionen igår med +10c ute :D Asroligt, nu vill man ha mera. Hojkort påväg! Riskettan inbokad också :)

Kommer ihåg själv vilket lyckorus man hamnade i efter första lektionen..
Lycka till med kortet... :D
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Sådär, nu är jag hemma igen efter en runda till Uppsala... skön åktur och ett klipp på Lelles förgyller dagen. :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top