Skriv-vad-du-vill-tråden

Alltså va faaaan då....

Första dagen på jobbet efter att ha varit sjuk en vecka...
Vad händer??
Jo sista bilen har problem så det finns en ris för övertid... Jo men kuuuuuuuuul... verkligen....

Å andra sidan... :gräsänka ikväll så vem bryr sig
:grinig

Sånt är alltid lika kul, en annan grej jag tycker är riktigt skojig vad det gäller övertid är när man gång efter annan åker på att jobba över, antingen för att det bara SKA jobbas över trots att det kanppt finns ett skit att göra eller att det ska jobbas över för att någon ANNAN har varit ett jeffla klantarsel och inte gjort det dom ska...:huvet:huvet :ärinteallsbitterpåminförraarbetsgivareochfacket:

Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl

Då har du ju närmare till jobbet imorgon ju!:tungan

Last edited:
Sånt är alltid lika kul, en annan grej jag tycker är riktigt skojig vad det gäller övertid är när man gång efter annan åker på att jobba över, antingen för att det bara SKA jobbas över trots att det kanppt finns ett skit att göra eller att det ska jobbas över för att någon ANNAN har varit ett jeffla klantarsel och inte gjort det dom ska...:huvet:huvet :ärinteallsbitterpåminförraarbetsgivareochfacket:

:krama Pluggen

Då har du ju närmare till jobbet imorgon ju!:tungan

Ja jag skulle ju få sova minst en halvtimme mer jue... haha

Äntligen kom man hem... Bara lite mer än en timme senare än jag brukar... Jaja...

Jag brukar inte slanga eller bränna gummi mest för att jag inte har lust att betala för det och det där är sånt som sliter på hojen... Sen KAN det vara bra att inte vara ringrostig om man ska skjutsa någon, dessutom så kan det vara bra om den person man ska skjutsa väger mindre än man gör själv, annars får du en tyngdpunktsvandring som kan göra att det inte går att köra (det är likadant om du lastar en bil/släpkärra fel)... Och grus är skitläskigt när man inte är van.:fakta

Han är typ minst av alla men väger ändå mer än mej. Minns när jag skjutsade en skolkamrat med "kraftig benstomme" (för att vara lite PK) på pakethållaren på cykeln och hur det var körigt. :/

Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Hehe. :) Massa grus på gatan från garaget. Blir att köra väldigt försiktigt där. :D

Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl
Om ni har vilorum på jobbet är det läskigt värre, tror inte du vill sova där. Inte just nu... även om du nu skulle jobba på begravningsbyrå eller sjukhus eller så... jag hoppas du har vilrum. :gnissla

Han är typ minst av alla men väger ändå mer än mej. Minns när jag skjutsade en skolkamrat med "kraftig benstomme" (för att vara lite PK) på pakethållaren på cykeln och hur det var körigt. :/

Jo, men minst bland lastbilschaffisarna kan ju fortfarande innebära en 120 pannor+... Men å andra sidan så lär det väl bli enklare att slanga.:D Hursomhelst så tycker jag att du gör rätt som inte skjutsar innan du har fått lite rutin på att köra.:)

Morgon....

Om ni har vilorum på jobbet är det läskigt värre, tror inte du vill sova där. Inte just nu... även om du nu skulle jobba på begravningsbyrå eller sjukhus eller så... jag hoppas du har vilrum. :gnissla

HAHAHAHAHA....
Jag vara en sånadära invandrare... Jag säga vilorum.. :rofl

Men nä jag behövde ju inte sova där som tur är... :D

Första hojlektionen igår med +10c ute :D Asroligt, nu vill man ha mera. Hojkort påväg! Riskettan inbokad också :)

Första hojlektionen igår med +10c ute :D Asroligt, nu vill man ha mera. Hojkort påväg! Riskettan inbokad också :)

Grymt!

Själv sitter man på jobbet och slavar nu när solen skiner.
Lyckades hamna i skitväder i söndags så nu ser det ut som hojen varit ute på en leråker.....känns inte bra att veta att den är skitig och jag inte har tid att tvätta den :huvet

Grymt!

Själv sitter man på jobbet och slavar nu när solen skiner.
Lyckades hamna i skitväder i söndags så nu ser det ut som hojen varit ute på en leråker.....känns inte bra att veta att den är skitig och jag inte har tid att tvätta den :huvet

Här har solen tack o lov försvunnit så det inte känns så jobbigt att vara här. :D

Kommer ihåg själv vilket lyckorus man hamnade i efter första lektionen..
Lycka till med kortet... :D

Last edited:
Sådär, nu är jag hemma igen efter en runda till Uppsala... skön åktur och ett klipp på Lelles förgyller dagen. :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti