Skriv-vad-du-vill-tråden

Tänkte bara meddela att man blir rätt dyblöt av att öva inbromsningar i spöregn.

Tänkte bara säga för de som inte redan visste.

Att det blir rätt blött.

-_-

Åsså fick man köra krypettan, givetvis där de värsta vattenpölarna fanns eftersom där "Ramlar du garanterat inte omkull eftersom det är blötast där" enligt Tomas... :D

Krama kudde. Nästa lektion klockan 06:00 imorrn bitti...
Klaga inte! Jag nötte krypbanan i 32+ varmt... rätt svettigt i full utrustning :näsblod

Tänkte bara meddela att man blir rätt dyblöt av att öva inbromsningar i spöregn.

Tänkte bara säga för de som inte redan visste.

Att det blir rätt blött.

-_-

Åsså fick man köra krypettan, givetvis där de värsta vattenpölarna fanns eftersom där "Ramlar du garanterat inte omkull eftersom det är blötast där" enligt Tomas... :D

Krama kudde. Nästa lektion klockan 06:00 imorrn bitti...

Härligt, det är bara att kämpa på, nu börjar du komma in i den period då jag tog mitt kort, tror nog att det regnade majoriteten av lektionerna jag hade men absolut värsta vädret hade jag när jag körde upp... 15/10, kallt, spöregn och lite blåst på det.

Mot mdf-skivorna och trälimmet...............spännande.:glömdet

Klaga inte! Jag nötte krypbanan i 32+ varmt... rätt svettigt i full utrustning :näsblod

Japp. Det har jag också gjort. Vaaaarmt och skönt... eller nåt. :D Fick man iallafall öppna jackan, som om det skulle hjälpa.

Härligt, det är bara att kämpa på, nu börjar du komma in i den period då jag tog mitt kort, tror nog att det regnade majoriteten av lektionerna jag hade men absolut värsta vädret hade jag när jag körde upp... 15/10, kallt, spöregn och lite blåst på det.

Bästa vädret hittlls för mej var min andra körlektion i April. Ca +2 grader och snöade småspik. :D Blev skarpt påmind om man körde iväg med visiret öppet oom man säger så... :D

Nu imorse satte sej krypkörningen på riktigt! Kom på knepet. Kopplade bort hjärnan helt och hållet och började sjunga... Fin akustik i hjälmen... :näsblod

Förövrigt så gick jag och lade mej efter lektionen imorse och blev väckt av att teflonen ringde. Var nån snubbe från [Vad Fan Det Nu Hette Som Behöver Betongbilsförare] och frågade om jag var intresserad av jobb. Så ska dit imorron och snacka med honom. Ligger i Okvista dessutom, dvs nästgårds. :banana

GRATTIS.....faan va bra....:tummenupp

:)

Grattis! Eller? :)

Jodå! Jag har ett jobb iallafall. :) Ska till ett annat ställe imorrn och se hur det är där men annars så drar jag till UPS på måndag och skriver kontrakt. :)

Problemet är bara att de vill se mitt pass och jag vet inte var jag har det... Vet att det ska vara i mitt sovrum nånstans men att jag i somras bestämde mej för att lägga det på "ett bra ställe" istället för på golvet där jag faktist såg det varje dag... -_-

Go fakking mårning !

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back