Skriv-vad-du-vill-tråden

Tänkte bara meddela att man blir rätt dyblöt av att öva inbromsningar i spöregn.

Tänkte bara säga för de som inte redan visste.

Att det blir rätt blött.

-_-

Åsså fick man köra krypettan, givetvis där de värsta vattenpölarna fanns eftersom där "Ramlar du garanterat inte omkull eftersom det är blötast där" enligt Tomas... :D

Krama kudde. Nästa lektion klockan 06:00 imorrn bitti...
Klaga inte! Jag nötte krypbanan i 32+ varmt... rätt svettigt i full utrustning :näsblod

Tänkte bara meddela att man blir rätt dyblöt av att öva inbromsningar i spöregn.

Tänkte bara säga för de som inte redan visste.

Att det blir rätt blött.

-_-

Åsså fick man köra krypettan, givetvis där de värsta vattenpölarna fanns eftersom där "Ramlar du garanterat inte omkull eftersom det är blötast där" enligt Tomas... :D

Krama kudde. Nästa lektion klockan 06:00 imorrn bitti...

Härligt, det är bara att kämpa på, nu börjar du komma in i den period då jag tog mitt kort, tror nog att det regnade majoriteten av lektionerna jag hade men absolut värsta vädret hade jag när jag körde upp... 15/10, kallt, spöregn och lite blåst på det.

Mot mdf-skivorna och trälimmet...............spännande.:glömdet

Klaga inte! Jag nötte krypbanan i 32+ varmt... rätt svettigt i full utrustning :näsblod

Japp. Det har jag också gjort. Vaaaarmt och skönt... eller nåt. :D Fick man iallafall öppna jackan, som om det skulle hjälpa.

Härligt, det är bara att kämpa på, nu börjar du komma in i den period då jag tog mitt kort, tror nog att det regnade majoriteten av lektionerna jag hade men absolut värsta vädret hade jag när jag körde upp... 15/10, kallt, spöregn och lite blåst på det.

Bästa vädret hittlls för mej var min andra körlektion i April. Ca +2 grader och snöade småspik. :D Blev skarpt påmind om man körde iväg med visiret öppet oom man säger så... :D

Nu imorse satte sej krypkörningen på riktigt! Kom på knepet. Kopplade bort hjärnan helt och hållet och började sjunga... Fin akustik i hjälmen... :näsblod

Förövrigt så gick jag och lade mej efter lektionen imorse och blev väckt av att teflonen ringde. Var nån snubbe från [Vad Fan Det Nu Hette Som Behöver Betongbilsförare] och frågade om jag var intresserad av jobb. Så ska dit imorron och snacka med honom. Ligger i Okvista dessutom, dvs nästgårds. :banana

GRATTIS.....faan va bra....:tummenupp

:)

Grattis! Eller? :)

Jodå! Jag har ett jobb iallafall. :) Ska till ett annat ställe imorrn och se hur det är där men annars så drar jag till UPS på måndag och skriver kontrakt. :)

Problemet är bara att de vill se mitt pass och jag vet inte var jag har det... Vet att det ska vara i mitt sovrum nånstans men att jag i somras bestämde mej för att lägga det på "ett bra ställe" istället för på golvet där jag faktist såg det varje dag... -_-

Go fakking mårning !

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...