Skriv-vad-du-vill-tråden

AHAHAHA! Tror fan krypkörningen börjar sitta! :yoparty :banana Nu lyckades jag ta mej runt hela banan flera gången utan att ens sätta ner foten. Nån gång gick det väl för fort men annars så var det inga större bekymmer. :) Det jag haft bekymmer med mest är vändningen i slutet av banan. Har aldrig lyckats vända runt helt där, men nu så. :) Snart har jag kortet!

AHAHAHA! Tror fan krypkörningen börjar sitta! :yoparty :banana Nu lyckades jag ta mej runt hela banan flera gången utan att ens sätta ner foten. Nån gång gick det väl för fort men annars så var det inga större bekymmer. :) Det jag haft bekymmer med mest är vändningen i slutet av banan. Har aldrig lyckats vända runt helt där, men nu så. :) Snart har jag kortet!

Härligt! Krattis!:tummenupp

Eftersom den allmänna värnplikten nu är avskaffad så är det fritt fram för alla att söka tjänst ombord :tummenupp

finns mycket att läsa på www.försvarsmakten.se

Vi kommer att köra fullt ut nästa år med anställd besättning, ska bli roligt.

Synd att jag gjort värnplikten med mindre bra betyg så tror inte att de skulle vara så intresserad av att anställa mej. :/

:tummenupp

8 veckor.. jisses!

Själv fick man nöja sig med blott 3, varav 1,5 på slingriga vägar i Schweiz.
Skall börja odla musslor på halvtid och köra hoj resten av tiden istället..

Gooooooooood moooooooorning... Ledig idag... Skönt.. :D
O imorgon med för den delen... Hahaha... Sen jobb fredag o efter det??? Jo helg... haha... :D

Tänkte bara meddela att man blir rätt dyblöt av att öva inbromsningar i spöregn.

Tänkte bara säga för de som inte redan visste.

Att det blir rätt blött.

-_-

Åsså fick man köra krypettan, givetvis där de värsta vattenpölarna fanns eftersom där "Ramlar du garanterat inte omkull eftersom det är blötast där" enligt Tomas... :D

Krama kudde. Nästa lektion klockan 06:00 imorrn bitti...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT