Skriv-vad-du-vill-tråden

En pigg Elin? Låter trevligt (om man inte är Tiger, antar jag).

Ni "riktiga män" kör på Tip Top eller? :D

Nope, inte nån Elin här däremot finns det gott om andra cheyor att köra en Sandwich med.. :brynad

Tiptop... :rolleyes:
Riktiga män har en Magnum! :fakta

Riktiga män har en Magnum! :fakta

Oh, fan.. Visste jag inte. Är det mustaschen som lockar eller?

magnum_pi_tom_selleck.jpg

E fy fan..
Det är bara jobbigt att köra i regn...
Man ser inte genom visiret... Det är kallt o ruggigt... Man blir blöt om fingrarna... efter tillräckligt lång tid blir man även kall om tårna... OSV...
*gnällgnällgnäll*

:huvet:glömdet

Sikten är inga problem, har kört med polish och wax på visiret så regnet bara rinner åt sidan.

Det enda jag saknade idag var allvädershandskarna, blev lite kallt om händerna i mina A-Star GP-Plus som är ganska ventilerade.
Inte ens kall om benen trots Lindstrands kevlarjeans utan underställsbrallor.
Jackan är impregnerad så den klarar sig galant.

"Styrkan sitter i staken."

Är det därför killar är starkare än cheyor? :va

Last edited:
E fy fan..
Det är bara jobbigt att köra i regn...
Man ser inte genom visiret... Det är kallt o ruggigt... Man blir blöt om fingrarna... efter tillräckligt lång tid blir man även kall om tårna... OSV...
*gnällgnällgnäll*

:huvet:glömdet

Håller med du...

Håller med du...

Har bara kört 2 korta svängar i år.... känns väldigt ringrostigt efter vintern....

Last edited:
Är det därför killar är starkare än cheyor? :va

En god teori, men den faller på sin egen orimlighet. Anabolabolatarzans tenderar ju vara ganska starka, men välhängda som en tibetansk näbbmus.

Jag tror att killar är starkare än cheyor för att orka bära alla deras shoppingkassar..

En god teori, men den faller på sin egen orimlighet. Anabolabolatarzans tenderar ju vara ganska starka, men välhängda som en tibetansk näbbmus.

Jag tror att killar är starkare än cheyor för att orka bära alla deras shoppingkassar..

du har studerat detta noggrant hör jag :)

Håller med du...

Har bara kört 2 korta svängar i år.... känns väldigt ringrostigt efter vintern....

Kan ju förklara en del... själv ligger jag rätt nära 300mil än så länge i år. :yoparty

Allvarligt, när det gäller vädret så är det som vanligt, kläderna som gör det. Jag har kört sedan mars och lider ingenting av det, snarare så är det jäkligt skönt att köra hoj och att ta sig fram i trafiken bra mycket snabbare än med bil.

Vet inte hur den ser ut men gissar på minimal... själv är jag utrustad som en Tapir. :D

Normal genetisk mutation helt enkelt.

Kan ju förklara en del... själv ligger jag rätt nära 300mil än så länge i år. :yoparty

Allvarligt, när det gäller vädret så är det som vanligt, kläderna som gör det. Jag har kört sedan mars och lider ingenting av det, snarare så är det jäkligt skönt att köra hoj och att ta sig fram i trafiken bra mycket snabbare än med bil.

Vet inte hur den ser ut men gissar på minimal... själv är jag utrustad som en Tapir. :D

Normal genetisk mutation helt enkelt.

Ok, färdig gnällt på vädret här numera.... Ut o åk ska ja....:banana

Hadderaddirajj dibbididooooo (GräsänkilngsPuck) pomm pimm tuddiliduuuu

Fan ska jag göra nu då......:gnissla

värm upp innan en stund själv så slipper du bli så himla stel och streeeetcha efter, yoga och ridning är en bra kombo annars!:tummenupp

Fick en sms-inbjudan idag, hon har humor:

"Havreladdad turbo, fyrbensdrift.... provkörning lördag kl 12:00 ;)"

Jag kontra med ifall jag skulle kontakta mitt hemförsäkringsbolag för att kontrollera villkoren vilket hon tyckte lät som en bra idé.... :brinnerup

Nåväl, är det här yoga eller?

[YOUTUBE-ID]aOkZICCC3fY&translated=1[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Fick en sms-inbjudan idag, hon har humor:

"Havreladdad turbo, fyrbensdrift.... provkörning lördag kl 12:00 ;)"

Jag kontra med ifall jag skulle kontakta mitt hemförsäkringsbolag för att kontrollera villkoren vilket hon tyckte lät som en bra idé.... :brinnerup

Nåväl, är det här yoga eller?

[YOUTUBE-ID]aOkZICCC3fY&translated=1[/YOUTUBE-ID]

om jag säger nej, blir du mycket besviken då? ;)
lycka till med ridningen iallafall, kul med killar som vågar testa (ja det är en pik till min sambo ;)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8