Skriv-vad-du-vill-tråden

Ooooh har du varit en sån där fiiiiin människa...
Välkommen till förortsslöddret då... :hihi
Menade nog mer att jag förutsatte att Richie menade den hallen
men hade kunnat haft duktigt fel.. :)

Uppväxt i Sollentuna men bott 5år på Birger Jarlsgatan (Östermalmssidan) ett stenkast ifrån Svampen... en etta i andra hand som jag betalade kaffepengar för... gissa om det var party! Jag var 23-28 under tiden jag bodde där. :yoparty

Shit vilket nice väder det är! =) Så nu har jag vart lite postiv...

VARNING FÖR GNÄLL!
Nu tycker jag nya förslaget om handledarutbildningen ska klubbas igenom...
För ett år sedan satt jag 3½h på handledarutbildning för att lära min fru köra bil, det gick på 3månader sen körde hon upp prickfritt utan körskola.
Nya förslaget säger att om handledaren gått kursen en gång och eleven en gång så behöver den inte göras om...
Nu har jag gått den där jäkla kursen en gång till (för min systers sambos skull) han har gått den med sin far tidigare och jag gått den med min fru, men likförbenat va vi tvugna att gå igen... *suck*

shit vilket nice väder det är! =) så nu har jag vart lite postiv...

Varning för gnäll!
Nu tycker jag nya förslaget om handledarutbildningen ska klubbas igenom...
För ett år sedan satt jag 3½h på handledarutbildning för att lära min fru köra bil, det gick på 3månader sen körde hon upp prickfritt utan körskola.
Nya förslaget säger att om handledaren gått kursen en gång och eleven en gång så behöver den inte göras om...
Nu har jag gått den där jäkla kursen en gång till (för min systers sambos skull) han har gått den med sin far tidigare och jag gått den med min fru, men likförbenat va vi tvugna att gå igen... *suck*

surt! :(

En intressant eftermiddag. Med tåget till stan där jag träffade norrmän (som inte kan sin nationalsång), sen försökte hare khrishna frälsa oss. Utanför ett hotel sprang vi på Batman som var snäll och bjöd på glass.

Eller nåt.

morrn, vart tog den fina solen vägen? :va

En intressant eftermiddag. Med tåget till stan där jag träffade norrmän (som inte kan sin nationalsång), sen försökte hare khrishna frälsa oss. Utanför ett hotel sprang vi på Batman som var snäll och bjöd på glass.

Eller nåt.

Batman var nog ute efter småflickor.. :brynad
Fast ni skulle nog bli besvikna om ni såg "batman"..
Han är lite mer "pudelrockare" än vältränad latexklädd man som jaga badguys.. Men helt fanatisk när det gäller den bilen och duktigt
skojsig att gagga med... :D

Batman var nog ute efter småflickor.. :brynad
Fast ni skulle nog bli besvikna om ni såg "batman"..
Han är lite mer "pudelrockare" än vältränad latexklädd man som jaga badguys.. Men helt fanatisk när det gäller den bilen och duktigt
skojsig att gagga med... :D

Gagga?

ball-gag-pink-webbing.jpg

:eek:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup